Hoog en droog

Eindelijk boven op de top van de mijn-terril in Houthalen- Zolder wachtte er banken om te rusten na de klim en het Limburgs landschap te overschouwen.Stikheet was het daar maar over het landschap hing een waas door de hoge temperatuur.Het gezoem van bijen,het gefluit van vogels ,de fladderende vlinders maar vooral de stilte daar hoog boven  op de terril was indrukwekkend.Naar beneden kijkend kropen de auto’s en fietsers als mieren wirwar door elkaar, nooit rustend steeds vooruit in de drukke wereld die me hier verdwenen leek.Leve dit stilte moment hoog en droog boven  de lawaaierige wereld.

17 reacties op “Hoog en droog”

  1. Heerlijk om daar dan in alle rust te kunnen zitten Marylou, deze fraaie opname heeft een mooie compositie.

    Liked by 1 persoon

  2. Dat is nog eens je rustmomentje nemen ….

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een mooi plekje!

    Liked by 1 persoon

  4. Een rustmomentje op een heerlijk plek zo te zien…is wel druk op het bankje😉

    Liked by 1 persoon

  5. Enige iets om bietjie weg te kom van die gewoel van die mensdom!Mooi foto,Marylou.

    Liked by 1 persoon

  6. dat is lekker genieten

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi standpunt ingenomen !

    Liked by 1 persoon

  8. A move away from close ups…
    …but I really like the picture, because it tells a story.

    Liked by 1 persoon

  9. ik weet hier ergens een bankje staan, met zicht op Oudenaarde. En het ziet er eigenlijk nét zo uit als op jouw foto!

    Liked by 1 persoon

  10. dat is een geweldig plekje en je hebt het mooi in beeld en woord uitgedrukt

    Liked by 1 persoon

  11. na de inspanning, ontspanning Marylou

    knappe compositie in deze foto

    groeten

    Liked by 1 persoon

  12. Ik vindt de foto prachtig en geeft me het gevoel dat ik daar aan dat bankje mee kan genieten van het uitzicht

    Liked by 1 persoon

  13. Deze foto zegt alles. Een heerlijk plekje…

    Liked by 1 persoon

  14. Ja idd een laag smog, mooi effect en prachtige foto!

    Liked by 1 persoon

  15. mogge Marylou
    dus niet weg te wandelen in het Limburgse , maar aan het werk voor een goede zaak
    je kan in tegenstellng tot ik dus slecht tegen de warmte , maar ook ik met de copd zal mijn gemak wat houden hoor
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

