Op de heide waait de wind al mijn zorgen weg

16 reacties op “Op de heide waait de wind al mijn zorgen weg”

  1. Heerlijk hoofd leegmaken…prachtig rond deze tijd van het jaar😉

    Liked by 2 people

  2. Wunderschön diese Heidelandschaft.

    Liked by 2 people

  3. Ja, de heide is zo mooi als het in zijn volle pracht bloeit. Een paarse bloemen zee.

    Liked by 2 people

  4. Dat geloof ik goed, want het is er prachtig!

    Liked by 2 people

  5. Prachtige foto Marylou. Ja ik word ook altijd een beetje blij als ik de bloeiende heide zie.

    Liked by 2 people

  6. kan ik mij perfect voorstellen. De energie op de heidi is voor mij altijd bijzonder!

    Liked by 2 people

  7. Prachtig Marylou, een hele fraaie compositie.

    Liked by 1 persoon

  8. een prachtige foto van de purperen heide Marylou…

    hopelijk krijg je binnenkort geruststellend nieuws

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  9. What a beautiful landscape❤ I love to walk through the Heide🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Op naar de heide dus🙂 Ze staat prachtig in bloei Marylou

    Liked by 1 persoon

  11. Prachtige heide kleuren, ik hou van❤ Mooie photo Marylou. Blij dat je al beter bent en al weer bezig met je lens. Life is beautiful toch. Cheers voor de gezondheid🙂

    Liked by 1 persoon

  12. Such a beautiful place, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  13. Ja hier zouden mijn zorgen ook wegwaaien prachtig

    Liked by 1 persoon

  14. Begrijp ik helemaal!!

    Liked by 1 persoon

  15. Schitterende foto.

    Liked by 1 persoon

  16. Kan ik me echt wel voorstellen🙂 Hele mooie foto ook.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

