Is dit een betoverde prins?

Ik waag het er alvast niet op om hem te kussen.Hij begluurde me met die grote ogen die juist boven water uitkwamen en bleef verder roerloos bespieden.

16 reacties op “Is dit een betoverde prins?”

  1. Mooie foto, maar kussen zou ik hem niet…

    Liked by 1 persoon

  2. Een mooie opname Marylou, wij zullen nu dus nooit weten, of dit de Prins op het witte paard was.

    Liked by 1 persoon

  3. nice one, thanks for sharing!

    Liked by 1 persoon

  4. Mooie opname enne… Nee ik zou hem ook niet kussen. Prinsen zijn volgens mij zwaar overgewaardeerd.

    Liked by 1 persoon

  5. wat een prachtexemplaar!

    Liked by 1 persoon

  6. Voor de foto krijg je van mij een ‘dikke …’, heel mooi.

    Liked by 1 persoon

  7. Daar is ie, prachtig opname. Nee … niet kussen maar just klik … ha ha ha.. grappig🙂 Fijne weekend Marylou

    Liked by 1 persoon

  8. Nee die krijgt van mij geen kus🙂

    Liked by 1 persoon

  9. dank je Marylou voor de welkom thuis groet
    ik had een fijne tijd
    al zag ik niet zo een mooie kikker en nee kus die nu maar niet🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Baie baie mooi,Marylou!

    Liked by 1 persoon

  11. So cute little frog.

    Liked by 1 persoon

  12. Pragtig soos gewoonlik

    Liked by 1 persoon

  13. Mooi. Dit zijn de echte kikvorsen waar kleine Henkie vroeger mee in z’n broekzakken rondwandelde🙂

    Liked by 1 persoon

  14. schitterend exemplaar Marylou

    Liked by 1 persoon

  15. Het zou zomaar kunnen🙂 Geef hem een kusje en je weet het😉

    Liked by 1 persoon

  16. How amazing!🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

