Gestroomlijnd:de spitssnuitige parlevinkersvlieg

Zo slank en gestroomlijnd maar onbekend voor me.Vermits ik altijd graag weet wat ik voor de camera krijg ging ik op zoek maar ben er nog niet uitgeraakt.
Wie kan me een tip in de goede richting geven ?Denk dat een soort vlieg is.

22 reacties op “Gestroomlijnd:de spitssnuitige parlevinkersvlieg”

  1. Het is in elk geval een roofvlieg maar welke … er zijn er velen.

    Liked by 4 people

  2. Ik zou het echt niet weten.

    Liked by 2 people

  3. Mooie foto maar ik ben bij jou in de leer, dus als nitwit kan ik je niet verder helpen.

    Liked by 2 people

  4. Echt bijzonder gespot Marylou, wow heb geen idee over zijn naam. Prachtige beeld❤

    Liked by 2 people

  5. Sorry, ik ben geen hulp.

    Liked by 2 people

  6. Ha je moet nog verder zoeken dus…maar de foto is mooi

    Liked by 2 people

  7. Ik kan je niet helpen met de naam maar kan je wel vertellen dat de foto gewoon mooi is 😊

    Liked by 2 people

  8. Een fraaie opname van een ook voor mij onbekend insect Marylou.

    Liked by 2 people

  9. thank you for good sharing dear
    kisses

    Liked by 1 persoon

  10. Mooi maar onbekend…

    Liked by 1 persoon

  11. een fraaie foto Marylou…

    voor namen moet je bij mij niet zijn…

    groeten

    Liked by 1 persoon

  12. Dat is natuurlijk de spitssnuitige parlevinkersvlieg ( de variant die beschreven is door K. H. Grumbovitz (Jena 1823) ) Tamelijk zeldzaam in dit deel van Europa maar de mensen in bijvoorbeeld Kazachstan kijken er niet van op. Los hiervan vind ik het een prachtige foto.

    Liked by 1 persoon

  13. Ik weet dat het een roofvliegsoort is maar misschien kunnen de afbeeldingen van google je verder helpen. Mooi temidden van de vertakkingen

    Liked by 1 persoon

  14. Foto prachtig. Vlieg onbekend.

    Liked by 1 persoon

  15. Prachtig om te zien hoe jij altijd zo mooi alle beestjes op de foto kan zetten, ik leer hier ook altijd weer iets van. De roofvlieg rust lekker in het asperagus groen.

    Liked by 1 persoon

  16. een prachtige opname
    en zo te zien bracht het ook al tot een oplossing voor de naam

    Liked by 1 persoon

  17. mogge Marylou
    dank je voor je lieve reactie over m’n fotoalbum🙂

    Liked by 1 persoon

  18. Really stunning shot, Marylou.🙂

    Liked by 1 persoon

  19. Een hele leuke en ook best wel aparte foto van deze vlieg😀

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

