De natuur strijdt verder

Ik was gisteren op “The Belgian Fire Games “maar  daarover krijg je morgen meer nieuws.Nu even aandacht voor  de natuur

Hier zie je bloem en zaad op 1 plant.De toekomst is verzekerd.

24 reacties op “De natuur strijdt verder”

  1. ja de zomer gaat nog gewoon verder maar je ziet de herfst al op de loer, volgens mij kun je bij mij ook gewoon reageren

    Liked by 1 persoon

  2. Zover ik weet zit je bij mij niet in de spambak…
    Nee als het vergeefse moeite is dan gaat de LOL er vanaf.
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  3. Je reactie op mijn laatste bericht (boomkikker) is gewoon binnengekomen en staat op mijn site. Edward heeft ook zoiets gehad en toen lag het aan Akismet. Ja de digitale wereld geeft ons heel wat moois maar soms ook stress en daar is het niet voor gemaakt.
    De foto is in ieder geval heel mooi.

    Liked by 1 persoon

    • Die van de kikkers is verschenen maar die van exposure fusion verschijnt niet.Het is de laatste 3 dagen dat mijn reacties niet verschijnen.Wil je het nog eens nakijken

      Like

  4. Het is heel vervelend Marylou, ik had jou al uit de spambox geplukt, en dan gaat het voortaan weer goed. ze hebben mij toen bij Akismet goed en snel geholpen.

    https://akismet.com/contact/

    Liked by 1 persoon

  5. I’ve been surfing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like
    yours. It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made good content as you did,
    the net will be a lot more useful than ever before.

    Liked by 1 persoon

  6. Marylou, alle begrip voor jouw beslissing om eventueel te stoppen met reageren op andere blogs.
    Heb je er echter aan gedacht dat bloggers op reis kunnen en de reacties op hun goedkeuring (als beheerder) dienen te wachten tot ze terug thuis zijn?
    Er wachten mij bijvoorbeeld – na slechts één week vakantie – momenteel bijna vijfhonderd inkomende berichten, wellicht ook mails die verwijzen naar reacties op mijn blogs.
    Om begrijpbare redenen verhinder ik mezelf om tijdens mijn vakanties die te lezen. Voor dringende mails gebruik ik een ander adres.
    Zelf heb ik echter regelmatig nagetrokken of er reacties op mijn blogberichten waren én die goedgekeurd. Ik weet echter niet of dat blij alle bloggers het geval is.
    Doe maar dat wat goed voor jou voelt Marylou. Ondertussen blijf ik genieten van wat je op jouw blogs post.
    Een hartelijke groet, Viviane

    Liked by 1 persoon

    • Het is niet dat ze niet reageren bij mij.Het probleem is dat ik reageer bij blogs waar ik altijd reageer en dat mijn reactie niet verschijnt.Zo ook gisteren en vandaag bij u.Wil je eens kijken of ik in je spambox zit bij wordpress.

      Like

  7. Beste Marylou, ik geniet van deze bijzondere bloem.
    Niet leuk met die reacties, waar je zo je best voor doet/deed. Ik hoop dat er spoedig een oplossing komt.
    Maak je er niet druk in. Het komt vast goed. Geniet ondertussen verder in de natuur. Wij genieten van jouw mooie foto’s!

    Liked by 1 persoon

  8. Net als bij je vorige blog attendeer ik je dat je bij de omschrijving van jou probleem (met reacties die niet willen plakken) om even te vragen of ze een kijkje willen nemen in de spambak, want daar zijn jou reacties ongetwijfeld te vinden. Eenmaal weer geaccepteerd en toegevoegd zijn de problemen opgelost, net zoals bij Edward en mij

    Liked by 1 persoon

    • Dat heb ik gedaan Henk maar sommige mensen zoeken in de spamblog van hun browser .Heb het proberen uit te leggen.Bij akismet zijn ze niet bereikbaar tot 22 september

      Like

  9. Ja die van net heb ik eruit gehaald…en toegelaten.
    Vervelend dit… Maar je kan weer losgaan😉
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  10. voor zover ik kan nagaan, komen je reactie’s bij mij wel door..
    .
    zelf had ik onlangs hetzelfde probleem, na contact met de provider (skynet) was het probleem van de baan

    heel vervelend Marylou

    Liked by 1 persoon

  11. Hello
    Super photo.
    I wish you a successful new week.

    Liked by 1 persoon

  12. Ik heb je zojuist uit de spambox gehaald en toegelaten. 22 september is het al bijna en dan snel contact opnemen met askimet. Dan maar een paar dagen niet reageren Marylou. Het zou zonde zijn om te stoppen met bloggen door zoiets.

    Liked by 1 persoon

  13. Niet snel stoppen Marylou, want bij mij jou commentaar komt altijd goed en zit geen spam. Ik denk error ligt aan WP zelf, want die issues hebben ook bij paar vrienden blogger zoals; vrienden lijst plotseling verdwijnen, commentaar komt als een spam, post verdwijnt enz. Ik moest ook te keer paar vrienden blogger abonneren. Even geduld maar. Ik hoop de probleem so snel opgelost worden. Beautiful wildebloem photo.

    Liked by 1 persoon

  14. ik kan gelukkig je reacties zien🙂
    als ook dit mooie bloempje

    Liked by 1 persoon

  15. Heel leuk om zowel de bloem als ook zijn zaad te zien. Hele mooie foto en ook de kleuren vind ik heel sfeervol.

    Liked by 1 persoon

  16. This is a lovely little flower, nice picture.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

