Grenzeloos genieten

Mijn bezoek aan Hoogstraten in groenten en bloemen was grenzeloos genieten voor mij.Ik haalde uit de creaties hier en daar ook details omdat ze zo overweldigend waren.Er stond een creatie van Tom De Houwer die de naam”Stijn ” kreeg als een herinnering aan zijn overleden collega en vriend Stijn.Het was een tafel gevuld met met flessen met blauwe,gele en witte bloemen..Tom schreef het onderschrift dat ik niet helemaal ga afschrijven.Ik geef jullie maar een klein stukje

“Stijn van alle mensen die ik ken,ben jij wel één van  de meest kleurrijke personen.Deze tafel  met flessen en bloemen in vele kleuren staan symbool voor voor jou.”Ik heb hier de blauwe bloemen uitgehaald(detail van de tafel)
Blauwe Delphinium  en hortensia doen me denken aan de hemel,de oneindigheid,de ruimte en de eeuwigheid.

23 reacties op “Grenzeloos genieten”

  1. als dat niet mooi is Marylou

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  2. Erg mooi detail…en mooi aandenken aan Stijn.

    Liked by 1 persoon

  3. Prachtig Marylou, een waar kleurenspektakel!

    Liked by 1 persoon

  4. Mooie creatie en eerbetoon !

    Liked by 1 persoon

  5. Wonderful summer flowers.

    Liked by 1 persoon

  6. Het waren stuk voor stuk mooie ontwerpen Marylou.
    Je hebt van deze creatie een mooie detail foto gemaakt.
    Het kinderfeest met de tamtams aan het begijnhof vond ik ook geweldig.
    Ik heb het gefilmd met mijn toestel.
    Prachtig toch.
    Groetjes
    Marcel

    Liked by 1 persoon

  7. Ik ben helemaal verliefd op deze blauwe foto!

    Liked by 1 persoon

  8. Dit is zeker prachtig Marylou. Wat zijn de kleuren mooi in deze foto

    Liked by 1 persoon

  9. wow….wat een prachtige kleuren Marylou

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtige kleuren zo bij elkaar. Een heel mooi geheel. Delphinium`s zijn prachtige bloemen.

    Liked by 1 persoon

  11. een mooie ode aan een goede vriend

    Liked by 1 persoon

  12. de creatie en de hommage zijn zeer mooi, maar evenzeer de foto van het detail, wat prachtig!

    Liked by 1 persoon

  13. zitten kunstwerken bij hé bij die fiets / wandel bruggen , en wat je zegt niet echt makkelijk zo te zien
    en dan de andere kant , grotten , schitterend om te zien , er in gaan is een ander verhaal🙂

    Liked by 1 persoon

  14. Mijn favoriete kleur…geweldig

    Liked by 1 persoon

  15. I could not refrain from commenting. Well written!

    Liked by 1 persoon

  16. Prachtige creatie met al die kleuren

    Liked by 1 persoon

  17. Het staat op mijn blog ja

    Liked by 1 persoon

  18. So very beautiful, Marylou! The colours really sing.🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

