Het brengt me in vervoering

Schoorvoetend sluipt ze dichter en dichter.De herfst met het  palet van diep warme kleuren die me in vervoering en bewondering brengen en ze pronkt met manden vol noten en vruchten.

24 reacties op “Het brengt me in vervoering”

  1. schitterend mooi plaatje Marylou, fijn weekend toegewenst

    Liked by 1 persoon

  2. Het geeft idd schitterende kleuren
    Binnen ook maar gezellig maken
    Fijn weekend

    Liked by 1 persoon

  3. Met de herfstkleuren rood groen en bruin heb je een echte natuurtuin.
    De herfst geeft je toch de mooiste kleuren vind ik.
    Mooi Maylou
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  4. Schitterend Marylou, de kleuren zijn bijzonder fraai.

    Liked by 1 persoon

  5. Mij ook! Mooi omschreven en mooi op de foto. Zo voelt het helemaal.

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtig herfsttafereel. Qua kleuren in de natuur is de herfst het mooiste jaargetijde

    Liked by 1 persoon

  7. Heel mooi, jammer dat het altijd maar zo kort duurt.

    Liked by 1 persoon

  8. Er staat ons weer een kleurrijke tijd te wachten !

    Liked by 1 persoon

  9. Samen met de lente mijn favoriete seizoen, bovenstaande mooi omschreven Marylou.

    Liked by 1 persoon

  10. Heel mooi, Marylou

    Liked by 1 persoon

  11. terecht dat je hier van in vervoering raakt
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  12. prachtige kleuren in deze fraaie foto Marylou

    prettige zondag

    Liked by 1 persoon

  13. Mooi plaatje vooral de herfst kleuren, Maar vandaag nog even genieten van het zonnetje

    Liked by 1 persoon

  14. Prachtige en mooie warme kleuren laat je hier zien Marylou. De herfst is ook inderdaad een feit en jij laat al een mooie palet aan kleuren zien🙂 Van mij mag het eigenlijk nog wel; even lekker nazomeren hoor.

    Liked by 1 persoon

  15. What beautiful colors of the leaves

    Liked by 1 persoon

  16. So beautiful, Marylou. Autumn has definitely come around quickly this year.

    Liked by 1 persoon

  17. Excellent colours and contrast.

    Liked by 1 persoon

  18. Jouw foto doet ons naar de herfst verlangen , alleen al om de kleuren vind ik de herfst zo mooi …al zou ik natuurlijk het liefst nog een beetje willen verder genieten van dit heerlijk weertje nu …heerlijk !

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

