Pure nostalgie

Ik was gisteren in de haven voor mijn vrijwilligerswerk en zag daar een heel oude baggerboot liggen die ik jullie zeker niet kan onthouden.Je ziet nog de baggeremmertjes.Nostalgie ten top.

Het is nu even druk.Kom binnen enkele dagen terug op bezoek.

14 reacties op “Pure nostalgie”

  1. ja dat is niet 1 van de modernste
    al is de opbouw als stuurhut dat wel meer

    Liked by 2 people

  2. Dat is zeker een oudje, mooi …

    Liked by 2 people

  3. 👍🏻👍🏻👍🏻

    Liked by 1 persoon

  4. Großartige Aufnahme!

    Liked by 1 persoon

  5. Ik geloof niet dat ik ooit heb dit eerder gezien.

    Liked by 1 persoon

  6. Weer een prachtige plaat

    Liked by 1 persoon

  7. waar is de tijd..?

    knappe foto Marylou

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtig. Dit zou je echt eens in bedrijf moeten zien

    Liked by 1 persoon

  9. Interessante maar ook mooie foto!

    Liked by 1 persoon

  10. Echt een hele gave foto. Dit soort boten zie je echt niet meer. Top!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

