Puur natuur

KLIK HIER;voor alle foto’s

 

in de Hoge Venen ligt het hoogste punt van België: het Signaal van Botrange. Met 694 meter boven zeespiegel is dit de hoogste natuurlijke plek van België.Het is prachtig wandelgebied

13 reacties op “Puur natuur”

  1. Is een prachtige omgeving daar .

    Liked by 2 people

  2. mooie foto’s zag ik van die mooie gebied

    Liked by 2 people

  3. een prachtig wandelgebied; jammer dat het zo ver is voor mij, maar dank zij jouw foto’s kan ik mee genieten .

    Liked by 2 people

  4. so beautiful
    thank you so much for sharing
    kisses

    Liked by 1 persoon

  5. Wat een mooie omgeving om te wandelen…

    Liked by 1 persoon

  6. ja die kent een ieder , en ik vind vele oudere cartoons nog steeds mooi🙂

    Liked by 1 persoon

  7. Heel mooi. De bomen zijn bijna silhouetten

    Liked by 1 persoon

  8. ontzettend mooie natuurfoto Marylou

    Liked by 1 persoon

  9. Inderdaad een mooie omgeving ..mooie foto !

    Liked by 1 persoon

  10. Geweldige plek Marylou. Hier zou ik ook heel graag even willen zijn😀

    Liked by 1 persoon

  11. An absolutely gorgeous click!!🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

