Ochtendgloren verwarmde mij

Eindelijk werd het licht en kon ik er op uit trekken.De bronst begon met mondjesmaat.’s nachts had ik enkele keren, in mijn tent ,een burlend hert gehoord.Tijdens de vroege uurtjes wandelend richting meer Robertville, zag ik enkele hindes lopen maar geen mannelijk edelhert .

Het ontwaken van de dag ,lopend op de holle weg , gaf me zo een goed gevoel .De zon stuurde haar zonnestralen door het bos in mijn richting.Een gelukzalig gevoel verwarmde me en deed me alles vergeten.Hier ben je één met de natuur.

24 reacties op “Ochtendgloren verwarmde mij”

  1. Wat heerlijk! Even meegenieten 💚

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een pracht omgeving

    Liked by 1 persoon

  3. A beautiful place to take a walk Lou! Lovely!

    Liked by 1 persoon

  4. Heerlijk hoor en een prachtige foto

    Liked by 1 persoon

  5. Ziet er uitnodigend uit daar.
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  6. Het lezen van de tekst en de bijhorende foto zorgt ervoor dat ik de warmte van de zonnestralen bijna voel. Top

    Liked by 1 persoon

  7. wat een héérlijk gevoel, ik lees het in dit bericht.

    Liked by 1 persoon

  8. Zalig Marylou. Ik voel me helemaal een met deze natuur en ik ben er niet eens. Knap van jou om de sfeer zo over te brengen! Dat burrelen hoorde ik nog nooit en dat zou ik echt weleens willen meemaken.
    Maar wablief, sliep jij in een tent vannacht? Toch wel frisjes zeker?

    Liked by 1 persoon

  9. dat is pas een heerlijk gevoel Marylou

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  10. Dis ’n heerlike gevoel…so in die natuur!Mooi foto,Marylou.

    Liked by 1 persoon

  11. prachtige omgeving daar en dat zien we dan ook aan de foto

    Liked by 1 persoon

  12. Schitterende foto. Het moet er heerlijk zijn om te wandelen.

    Liked by 1 persoon

  13. Je bent nog laat in het seizoen aan het kamperen Marylou🙂 De foto laat ons een prachtig bospad zien. De herfst barst al mooi los in het bos

    Liked by 1 persoon

  14. Very inviting scene Marylou ! Love to hear that you go camping all year … heating is a must😉 I’m not quite that hardy but love camping too . You must surely get to see much that no one else does .

    Liked by 1 persoon

  15. Een prachtige foto en een mooie omschrijving van je ontwaken in de natuur🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

