ik voelde me in de zevende hemel

KLIK HIER :voor alle foto’s Goor natuurgebied

Als je toeschouwer mag zijn van zoveel schoonheid voel je u de koning te rijk

14 reacties op “ik voelde me in de zevende hemel”

  1. Dacht dat er maar eentje was…maar dat moet dan deze wel zijn😉

    Liked by 1 persoon

  2. Zoveel is zeker. Wat een gloed!

    Liked by 2 people

  3. ik kan het mij perfect voorstellen!

    Liked by 2 people

  4. 7de zei je , maar bedoelde de enige , de mooie
    wat een pracht opname

    Liked by 2 people

  5. Ik kan met je meevoelen prachtig.

    Liked by 1 persoon

  6. Beautiful, how the like filters through the trees.

    Liked by 2 people

  7. Dit is optimaal natuurgenieten. Zo sfeervol met lange schaduwen

    Liked by 1 persoon

  8. That s just beautiful❤

    My very last try now – You have asked me for new posts. I have posted the link to my latest blog a million times. Hopefully you get it now😀

    https://wolkeswelt205blog.wordpress.com/

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

