Moet er geen zand zijn?

KLIK HIER: voor alle foto’s

Ben het duinenpad (7.5 km )op de Kalmthoutse Heide gaan verkennen.Eind oktober een nog een heel fijne wandeldag met af en toe een sprankeltje zon.Af en toe kan een wandelmaatje mee op pad en dat is altijd fijn.Stappen door het mulle zand is wel vermoeiend  maar geeft een boost aan je gezondheid.

9 reacties op “Moet er geen zand zijn?”

  1. Een prachtig gebied ook!

    Liked by 2 people

  2. een mooi gebied en zeer afwisselend zo te zien
    en ik leerde weer een stukje geschiedenis
    ja ik had de wijkjes vlot klaar hoor ,het niet fit zijn is pas sinds woensdag

    Liked by 2 people

  3. ja lijkt me inderdaad genoeg zand

    Liked by 2 people

  4. altijd leuk om daar te wandelen Marylou

    groeten

    Liked by 2 people

  5. Lopen gaat al moeilijk en dan door het zand … maar wat zou ik het graag doen en dan hoop ik natuurlijk ook thuis te komen met zulke prachtige foto’s..

    Liked by 2 people

  6. Ya ik kan voorstellen, maar echt prachtig landschap Marylou. Mooie photo. Fijne weekend!

    Liked by 2 people

  7. Zonnige foto’s zijn de mooiste

    Liked by 1 persoon

  8. De zandvlaktes. voor het oog ongerept. Mooie opnames Marylou

    Liked by 1 persoon

  9. Het is een heerlijke workout, lopen door het (mulle) zand!…

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

