Vechtend tegen de zwaartekracht

KLIK HIER:voor alle foto’s

Ik was gisteren op wandel in het natuurgebied Goorken in Kessel. Het is een waterrijk gebied van broekbossen,wilgenstruwelen ,een vijver en dreven. Het miezerde de hele middag en ik werd er kletsnat van maar het was zeker niet koud. De natuur in een nat jasje is weer een heel andere belevenis

10 reacties op “Vechtend tegen de zwaartekracht”

  1. aan de hand van de foto’s ff fijn mee gewandeld🙂

    Liked by 1 persoon

  2. weer heel mooi Marylou,
    wens je een goede nachtrust toe en slaap lekker, Greetje

    Liked by 1 persoon

  3. Jouw foto’s maar ook jouw taal inspireert mij telkens weer. Deze keer: ‘de natuur in een nat jasje’!

    Liked by 1 persoon

  4. Fijn dat je het inspireert en bedankt voor de positieve reactie.

    Like

  5. ja ik zet het door hoor😉
    ook hier is de wind er al , en wordt een storm met regen – hagel en windstoten , nu ik hoef er niet uit hihi
    smakelijk alvast voor na het kokkerellen

    Liked by 1 persoon

  6. een mooie reeks Marylou

    mijn regenjas hou ik binnen handbereik…

    groeten

    Liked by 1 persoon

  7. Zeer verfrissend. Blij met iemand die niet klaagt over het weer en ook de schoonheid in de druppels ziet.

    Liked by 1 persoon

  8. ja mooie herinneringen aan die prachtige jaren , maar dat het zo in verval is geraakt had ik niet verwacht
    slaap wel groet

    Liked by 1 persoon

  9. wunderschön,danke vielmals.Ich wünsche ein herrliches Wochenende

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

