The skywalk is adembenemend mooi

Ik heb de skywalk foto’s van de Zoo in Antwerpen al enkele weken geleden genomen maar door omstandighden nog niet getoond.Hier heb je al een voorsmaakje.De rest toon ik morgen.

De  Skywalk,is een zeer speciaal architectonisch pareltje Het wandelpad  is 225 meter lang en zes meter hoog en geeft je een prachtig 360°-zicht over de unieke, best bewaarde, 19de-eeuwse dierentuin ter wereld.

Door mijn vrijwilligerswerk voor het Kinderbrandwondenfonds in deze drukke periode voor de feestdagen zal ik even minder bezoeken aan blogs kunnen brengen maar probeer jullie toch regelmatig te volgen.

 

 

 

13 reacties op “The skywalk is adembenemend mooi”

  1. mogge Marylou
    kijk uit naar de mooie foto’s , van deze vast en zeker mooie wandeling🙂
    druk dus , maar neen ook wat tijd voor jezelf hoor
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Dit voorproefje belooft heel wat dus laat maar komen😉

    Liked by 1 persoon

  3. wauw dat ziet er apart uit, kijk al uit naar de rest van je foto’s

    Liked by 1 persoon

  4. dat ziet er wel heel bijzonder uit Marylou

    ik kijk al uit naar het vervolg

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  5. Heel bijzonder, en mooi vastgelegd Marylou.

    Liked by 1 persoon

  6. Een mooie en unieke manier om de hele dierentuin te zien. Uitstekend!

    Liked by 1 persoon

  7. Ben er benieuwd naar ziet er mooi uit

    Liked by 1 persoon

  8. Pracht wandelpad…nu wachten op (de rest van) de foto’s🙂

    Liked by 1 persoon

  9. dat kende ik niet Marylou; mijn man (Marc Ghyoot, die ook jouw blog volgt) echter wél. We waren er blijkbaar toen ze dit kunstwerk aan het bouwen waren.

    Liked by 1 persoon

    • Het is geopend op 18 oktober maar toen was 1 klein stuklje nog.niet inorde.De savanne waar je langs de dieren loopt is klaar. Een apart stuk voor de giraffen zit nog in de steigers…Ik vermoed dat na de lente heel de Zoo gemoderniseerd is..Begin december ga ik er naar de 2 de editie van “China light “kijken en hou jullie zeker op de hoogte

      Like

  10. dit is een mooie en duidelijke overzichtsfoto van dit futuristische wandelpad

    Liked by 1 persoon

  11. Het leek me ook heel bijzonder om hier overheen te wandelen😀 Ik had hier nog nooit van gehoord.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

