De wereld verdween achter een ondoorzichtbaar gordijn

KLIK HIER:voor alle foto’s

Op wandel in Han- sur Lesse bij mistig weer maar  zeker niet koud.Op sommige plekken zag je bijna niets en scheen de wereld te verdwijnen achter een ondoorzichtig gordijn .Op andere plekken hing een mysterieuze sfeer over het landschap.De koeien trokken er zich niets van aan  en graasden verder,waarom zou ik me er dan druk over maken.We kwamen niemand tegen op onze wandelweg van 15 km en de wererld leekt verpakt in een vacum bel .Nergens ook maar 1 geluid te horen. Het was er muisstil en de wereld leek er ook veel kleiner.

 

 

 

16 reacties op “De wereld verdween achter een ondoorzichtbaar gordijn”

  1. dat zijn heerlijke wandelingen , als of je alleen op de wereld bent in een mooie natuur uur na uur , heerlijk is dat
    vandaag heb ik nog wat werk , maar mooi weer , dus zeker geen straf 🙂
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Ik benijd je, ik wou dat ik er ook was. Die sfeer spreekt me zo aan en zeker tijdens zo’n wandeling door het mooie gebied.

    Liked by 1 persoon

  3. Een klein wereldje zo in de ochtendmist

    Liked by 1 persoon

  4. Dit is een prachtige plaat geworden!

    Liked by 1 persoon

  5. prachtige omgeving om te wandelen en die sfeer ken ik is hier ook vaak, maar nu lekker zonnig hier

    Liked by 1 persoon

  6. Alleen de eigen voetstappen horen is uitzonderlijk vandaag de dag 😀 Heerlijk!

    Liked by 1 persoon

  7. een fraaie rustgevende foto Marylou

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  8. Een heerlijk mistig sfeertje. Mooi!

    Liked by 1 persoon

  9. Heel mooi gevat. Heerlijk zo’n wandeling.

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtig deze kleine wereld

    Liked by 1 persoon

  11. ja Marylou
    een complimentje op z’n tijd doet wonderen
    en velen verdienen er ook en krijgen ze maar zelden
    slaap wel groet

    Liked by 1 persoon

  12. Dat is het mysterieuze aan mist, dat de geluiden wegvallen of anders klinken. 15 km, knap hoor !!

    Liked by 1 persoon

  13. Leuk, dat je op het pleintje kwam kijken,….
    Maar op de prachtige pluis kon ik de reactie plaatsen niet vinden, post ik toch bij deze prachtige boom in de Ardennen

    Liked by 1 persoon

  14. Dit is een hele mooie foto. De boom is op zich al prachtig maar zo met de dieren en de mist is het werkelijk helemaal een plaatje! Prachtig gewoon!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

