Is er iets mooier dan de natuur?

Het 2 de deel van wandelen in de Ardennen komt er morgen aan.

Eerst even tijd voor een erg mooi ,origineel zaaddoosje ontdekt op mijn wandeling.

29 reacties op “Is er iets mooier dan de natuur?”

  1. Zo’n mooie foto en ik hou van de sneeuwvlokken die onderaan de pagina!

    Liked by 1 persoon

  2. Neen, ik denk het niet. Wat een plezier de mooie natuur.

    Liked by 1 persoon

  3. Als ik ergens mijn batterijen kan opladen is het in de natuur. Dus , nee 😉
    Prachtige close-up trouwens.

    Liked by 1 persoon

  4. zeker een mooi zaaddoosje en mooi in beeld gebracht
    dus bewijs is gelijk daar , en is niets mooier dan de natuur

    Liked by 1 persoon

  5. wat een prachtfoto Marylou

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtig, mooier dan de natuur natuurlijk niet 😉

    Liked by 1 persoon

  7. Een foto om in te lijsten, prachtig Marylou.

    Liked by 1 persoon

  8. Dat is inderdaad een erg mooi beeld met die ragfijne haartjes en de parelende druppeltjes.

    Liked by 1 persoon

  9. Goed gezien, mooi en die druppels erbij super.

    Liked by 1 persoon

  10. ik heb liever hartig dan zoet , heb geen honing in huis , maar zal eens een klein potje meenemen en het op een snee brood eten
    dus je gaat het testen , pas je op

    Liked by 1 persoon

  11. Een nieuw onderdeel natuur tot leven komt !!

    Liked by 1 persoon

  12. Je moet het wel zien…en daar ben jij goed in 😉

    Liked by 1 persoon

  13. Inderdaad, rondom ons altijd. Prachtige foto!

    Liked by 1 persoon

  14. Wat een tederheid Marylou!

    Liked by 1 persoon

  15. Beautiful photo

    Liked by 1 persoon

  16. Gorgeous image!!

    Liked by 1 persoon

  17. Prachtig. Zo mooi teer en subtiel

    Liked by 2 people

  18. Deze foto raakt mijn hartje als de pijl van Cupido, prachtig gefotografeerd.

    Liked by 1 persoon

  19. s p r a k e l o o s ben ik!

    Liked by 1 persoon

  20. ontzettend mooi Marylou

    Liked by 1 persoon

  21. Fantastic.

    Liked by 1 persoon

  22. Inderdaad, heel mooi hoor!

    Liked by 1 persoon

  23. Pracht ding is het.

    Liked by 1 persoon

  24. wow,that’s so fantastic,so special.I wish you a wonderful day.Many greetings.See you soon. ❤

    Liked by 1 persoon

  25. WAUW!!!!!! Dit is echt fantastisch!! Werkelijk een schoonheid. Mijn complimenten,

    Liked by 1 persoon

  26. Mooi zeg, die kleine druppeltjes…

    Liked by 1 persoon

  27. It just looks lovely!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

