Ice Magic in Hasselt

KLIK HIER:  voor alle foto’s

Na jaren zijn tenten opgeslagen te hebben in Brugge kon men nu in Hasselt genieten van de werken van de  ijskunstenaars.Ice Magic stond in het teken van Antartica..De Hasselse ontdekkingsreiziger ,Baron Adrien de  Gerlache , vertrok 120 jaar geleden met 12 bemanningsleden met zijn boot” Belgica” naar Antartica. Er zijn ook eskimo’s,zeehonden ,pinguins en nog veel meer dingen te zien. Er werd 120 ton ijsgebruikt. Het wais  er constant -6°,dus warme kleding voor de bezoekers wordt aangeraden. Bij het buiten gaan stond er de 6m grote Hasselse reus Don Christoph of Lange Jan .

21 reacties op “Ice Magic in Hasselt”

  1. prachtige opnamen maakte je van deze koude tentoonstelling

    daar hebben ze vast geen last van die rupsen bij mij vandaan:)
    fijn weekend gewenst

    Liked by 1 persoon

  2. What a fantastic creation

    Liked by 1 persoon

  3. Wat kunnen mensen toch prachtige dingen maken. Prachtig.

    Liked by 1 persoon

  4. Ik weet niet wat ik moet zeggen !! Dit is prachtig !!

    Liked by 1 persoon

  5. Soms denk ik dat je geen tijd hebt om goed te bekijken als je altijd die lens voor je neus hebt 😉 Maar is weer een mooie serie

    Liked by 1 persoon

  6. Het zier er magisch mooi uit. 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. @ natuurfreak, en dan nog even dit:
    Ik ontdekte dat er 2 ‘volg’ knoppen op mijn weblog stonden, daarvan heb ik er eentje verwijderd. De andere heb ik zojuist getest, die werkt bij mij in elk geval wel, ik kreeg keurig een mailtje na het plaatsen van mijn nieuwste logje. Misschien kun jij die knop, onderaan de pagina in de linker kolom nog eens proberen …

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtig. Vindt dit soort kunst zoveel te mooier om te fotograferen dan bijv, zandsculpturen

    Liked by 1 persoon

  9. Om te smelten zo mooi dit ijskoude beeld

    Liked by 1 persoon

  10. wonderful,thanks for sharing.I wish you all the best.Many hugs

    Liked by 1 persoon

  11. Wat wij in Brugge moeten missen … kunnen wij Bruggelingen nu op jouw blog bekijken. Mooi!

    Liked by 1 persoon

  12. Werkelijk onwijs mooi! Prachtige sculpturen en dan die kleuren erbij. geweldig om te zien. Dit is echt wel even “koud” genieten 😀

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

