Een lichtje in het donker

In deze donkere periode van het jaar wens ik iedereen  een lichtje in het donker toe

21 reacties op “Een lichtje in het donker”

  1. mogge Marylou
    dank je voor dat prachtige lichtje

    Liked by 1 persoon

  2. Hartelijk bedankt Marylou. Wens ik ook; Prettige feestdagen en voorspoedig nieuwjaar 2017. Prachtig Kandelaar lichtjes!

    Liked by 1 persoon

  3. Wat mooi. Dankjewel. Mijn wederkerige wensen!

    Liked by 1 persoon

  4. Dankjewel Marylou… voor jouw lichtje!!
    Lieve lichtgroetjes van Anna 😀

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtig Marylou, bedankt! Ik wens jou samen je dierbaren, fijne dagen.

    Liked by 1 persoon

  6. Dank je voor dit mooie lichtje.

    Liked by 1 persoon

  7. bedankt Marylou..

    voor jullie ook prettige dagen gewenst

    Liked by 1 persoon

  8. dank je fijne eindejaarsfeesten een pracht van een lichtje

    Liked by 1 persoon

  9. Zo heeft ieder zijn eigen licht(puntje)
    Fijne feestdagen

    Liked by 1 persoon

  10. Dank je. Ik wens jou en je naasten een fijne kerst en een geweldig 2017!

    Gr. René

    Liked by 1 persoon

  11. Met zo’n fijn lichtpuntje komen we de donkere dagen wel door, Marylou, mooi!

    Liked by 1 persoon

  12. Thanks.
    Alvast een fijne kerst en een schitterend 2017.

    Liked by 1 persoon

  13. Dankjewel een fijne lichtende kerst toegewenst ❤

    Liked by 1 persoon

  14. Dankjewel voor jouw ook en nog hele fijne feestdagen en een liefdevol en gezond 2017

    Liked by 1 persoon

  15. Very nice, appropriate for the Holiday Season.

    Liked by 1 persoon

  16. Denk nog maar eens aan me als bij mij de elektriciteit wordt afgesloten 🙂

    Liked by 1 persoon

  17. Happy Holidays to you and your family, Lou. Love, Paulette ❤

    Liked by 1 persoon

  18. Ik wens jou héél veel lichtjes toe Marylou. Fijne warme gezellige dagen!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

