Winderig en mistig en geen mens te bespeuren

Een korte wandeling om een frisse neus te halen.Geen mens of vogel te bespeuren.Hier lijk ik wel alleen op de wereld.

het is hier volledig stil en griezelig.

 

20 reacties op “Winderig en mistig en geen mens te bespeuren”

  1. Precies zoals het hier is, alles wat ik zie zijn een paar vogels.

    Liked by 1 persoon

  2. Ook hier grauw en stil op straat. Vanmorgen anderhalf uur gewandeld en maar enkele mensen gezien. Eerste kerstdag is een thuisgebeuren hé

    Liked by 1 persoon

    • Ja inderdaad.Maar bij mijn jongste dochter is juist kaner vastgesteld,ze is geopereerd en aan de bestralingen bezig..2016 is geen vreugdevol jaar voor ons. Ik probeer haar te helpen en te steunen maar het is heel zwaar..

      Liked by 1 persoon

  3. Lijkt wel “De koele mere des doods”. Triest maar toch ook weer mooi.

    Liked by 1 persoon

  4. je hebt het ‘rijk’ voor jou alleen Marylou!

    Liked by 1 persoon

  5. Is overal stil vandaag ,veel sterkte bij het verzorgen en steunen van je dochter.

    Liked by 1 persoon

  6. Lieve Mary Lou wat erg dat je dochter kanker heeft. ik wens je veel steun en sterkte toe zodat jij er voor je kind kan zijn. Ik vind het een mooie serene foto wil ik je nog zeggen, De natuur ontstresst ik denk hoe vaker je kan wandelen hoe beter, blijf jezelf die ontlading gunnen dan sta je zelf sterker als een rots in de branding voor je kind. ❤

    Liked by 1 persoon

  7. Het is geen dag om van op te fleuren helaas maar dat wordt weer beter hoor. Sterkte met je dochter en vooral sterkte voor haar … Probeer af en toe toch even je hoofd leeg te maken in de natuur.

    Liked by 1 persoon

  8. ik liep een klein rondje over de hei en verbaasde me eigenlijk dat er zoveel wandelaars waren
    wens je kracht en sterkte met het ondersteunen van je dochter

    Liked by 1 persoon

  9. Desondanks mooi en vredig…🎄

    Liked by 1 persoon

  10. Hier hetzelfde verhaal Marylou, de foto is prachtig.

    Liked by 1 persoon

  11. dank je Marylou
    misschien wel wat afleiding en ontspanning

    Liked by 1 persoon

  12. Gelukkig hebben de kinderen lekker buiten kunnen spelen met de papa’s terwijl de mama’s in de keuken bezig waren…zo heerlijk rustig jaja
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  13. Beautiful and serene shot, dear Marylou.
    Blessings ~ Wendy

    Liked by 1 persoon

  14. Een zeer mooie foto! Prachtige compositie.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

