Sneeuw en ijzel

Pas terug van een lange wandeling.Vertrokken toen het nog donker was in de hoop enkele sneeuwlandschppen te kunnen fotograferen.Het sneeuwlaagje was was slechts 2 centimeter en na  een 15 tal minuten was er alleen nog maar sneeuwwater dat dadelik bevroor.Mijn jas stond stijf van de bevroren ijsregen en kraakte als ik stapte.Me een licht ontgoochelend gevoel  ben ik terug thuis aanbeland.Hier een eerste foto ,de rest volgt nadien.Je kan hier heel goed de bevroren ijs en sneeuwkristallen bekijken.

 

 

21 reacties op “Sneeuw en ijzel”

  1. Het is inderdaad meer ijs dan sneeuw. Hier zelfs alleen maar ijs. Het spijt me ook. Hopelijk mogen we alsnog sneeuw verwachten deze winter.

    Liked by 1 persoon

  2. Je hebt de kristallen prachtig gevangen, Marylou. Ook hier meer drab dan sneeuw, al was het vanmorgen om half zes wel heel mooi. Helaas te donker om foto’s te maken toen.

    Liked by 1 persoon

  3. ook hier in de heel vroege morgen wat wit , nu is het bagger
    maar die krisstalen heb je toch mooi weten te vangen

    Liked by 1 persoon

  4. jammer da het een beetje tegenviel Marylou

    hier nauwelijks sneeuw , wat ijsplekken maar het is wel droog…

    wel een prachtige foto van die winterse kristalletjes

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  5. Dat ziet er erg “ijselijk” uit Marylou!!

    Liked by 1 persoon

  6. Hier helaas alweer bijna weg dus een mooie plaat zit er niet in, maar deze is prachtig.

    Liked by 1 persoon

  7. Wat een stoer mens ben je Marylou. Maar wel een prachtige foto gescoord. (Y)

    Liked by 1 persoon

  8. Ik ben er niet eens voor opgestaan geen helder weer alleen ijzel. De treinen hebben er last van.

    Liked by 1 persoon

  9. Heerlijk overal winterse plaatjes 😉

    Liked by 1 persoon

  10. Het beeld ziet er als diamanten. Kun je je voorstellen wat dat waard zou zijn? !! haha

    Liked by 1 persoon

  11. wat dapper van jou om er ook met dit soort weersomstandigheden opuit te trekken. Mooi hoe het glittert op de foto

    Liked by 1 persoon

  12. Knappe macro van het tegenvallende sneeuwlaagje.
    Gisteravond appte ik nog naar mijn fotomaatje dat ik geen hoge verwachtingen had van de sneeuwsituatie vandaag. Mooi dat het jou toch nog gelukt is met een tamelijk frisse sneeuwplaag. Ik ben er niet vroeg voor opgestaan en heb het gelaten bij een paar gelegenheidsplaatjes van de tuin.

    Liked by 1 persoon

  13. een prachtige winterse foto Marylou, knap!!!!

    Liked by 1 persoon

  14. Inderdaad, erg glad vandaag. Prachtig beeld Marylou.

    Liked by 1 persoon

  15. Hoop daar kom nog foto’s

    Liked by 1 persoon

  16. so beautiful,I wish you a wonderful weekend.Many greetings<3 to you

    Liked by 1 persoon

  17. Splendid little diamonds!

    Liked by 1 persoon

  18. Wat een mooie structuur!

    Liked by 1 persoon

  19. Jij had dan nog 2 centimeter. Hier was het alleen natte sneeuw en vond ik ook heel erg jammer. Leuke foto 🙂

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

