Vliegkunsten op een mistige koude dag langs de Schelde.

Ze vlogen af en aan om te landen en wat eetbaars mee te pikken langs de Schelde in Antwerpen.

Ik stond erbij en keek er naar met grote bewondering voor hun vliegkunsten en behendigheid

26 reacties op “Vliegkunsten op een mistige koude dag langs de Schelde.”

  1. pracht opnamen weer Marylou
    en ik denk niet met de camera op automatisch , toch
    we verlangen ik denk allemaal wel naar de lente met warm en droog weer
    maar we slaan ons er wel weer door deze rest winter 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Zo prachtig die vliegkunsten en vooràl prachtig hoe je dit hebt vastgelegd op beeld.

    Liked by 1 persoon

  3. mooie opname van deze behendige vogels

    Liked by 1 persoon

  4. alweer een pracht opname van je Marylou, erg mooi om te zien

    Liked by 1 persoon

  5. Prachtig “geschoten” Marylou!!

    Liked by 1 persoon

  6. vliegkunst ..lijkt me hier het juiste woord Marylou

    knap gefotografeerd !

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  7. Het zijn echte luchtacrobaten deze meeuwen.

    Liked by 1 persoon

  8. Mooi gefotografeerd !

    Liked by 1 persoon

  9. In de aanval… 😉

    Liked by 1 persoon

  10. Het beeld is zo duidelijk, het lijkt alsof ze kunnen vliegen op mijn bureau !! Goed werk!

    Liked by 1 persoon

  11. This is magnificent!! 🙂

    Liked by 1 persoon

  12. Mooie actiefoto van de meeuwen. Die graaiende schreeuwers zijn toch altijd weer boeiend en fotogeniek.

    Liked by 1 persoon

  13. Wat mooi, Marylou!!

    Liked by 1 persoon

  14. Heel mooi, het lijkt net een les met een vlieginstructeur.

    Liked by 1 persoon

  15. Er zit zwier in de foto, heel mooi !!!

    Liked by 1 persoon

  16. De vraatzucht van deze vogels blijft me intrigeren. Mooi shot Marylou

    Liked by 1 persoon

  17. Intrigerende vogels vind ik de meeuwen, mooie opname Marylou!

    Liked by 1 persoon

  18. het is mij een raadsel hoe je het klaar speelt maar dit zijn prachtige opnames!

    Liked by 1 persoon

    • Ik kijk goed ,stel me het resultaat voor en zie dat het scherp is en druk af.Als er plots geen andere meeuwen voor vliegen is het klaar en anders moet ik herbeginnen.

      Like

  19. Prachtig deze vastgelegde beweging Marylou! Applaus!

    Liked by 1 persoon

  20. One seems to be squawking out order.Lovely shot.

    Liked by 1 persoon

  21. Robisz fantastyczne zdjęcia. Gratuluję

    Liked by 1 persoon

  22. wow,that’s a fantastic picture.Amazing.I wish you a wonderful time ❤ Many greetings to you.

    Liked by 1 persoon

  23. Mooie verlichting van de veren

    Like


Geef een reactie

