Lekker!

Ik heb op de kerstmarkt in Antwerpen gestaan voor het goede doel.Het was verschrikkelijk koud en kerstmarkten zijn niet echt the place om met een goed doel te staan.De cadeautjestijd kost veel geld.Volk genoeg maar de kraampjes verkochten niets. Om me niet te vervelen heb ik maar wat foto’s geschoten van dingen die voor mijn neus gebeurden.De enige kraapmjes waar mensen bleven staan waren de jenever,smouttebollen en wafel of hamburgerkramen .Eten en drinken doen mensen altijd maar zeep,pelsen pantoffels of lederwaren stonden er net als ik onze tijd te verdoen en te bevriezen.Dit meisje genoot ten volle van een heerlijke wafel met slagroom

 

 

16 reacties op “Lekker!”

  1. Smakowite zdjęcie
    Miłego weekendu

    Liked by 1 persoon

  2. wat ik noem een lekkere opname 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Ik krijg er zelf zin in een wafel van…

    Liked by 1 persoon

  4. Die staat echt te genieten, maar wat zijn ‘smouttebollen’?

    Liked by 2 people

  5. Mooie plaat het water loopt me in de mond.

    Liked by 2 people

  6. Een “heerlijke” foto Marylou!!

    Liked by 2 people

  7. Great shot, Marylou. Have a lovely weekend.
    Best regards – Dina & co

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtfoto…ziet er lekker uit.

    Liked by 1 persoon

  9. Doorgaans fotografeer ik geen zingende of etende mensen. Vooral bij zingen ziet een portret van iemand met wijdopen mond er ietwat onnozel uit. Dit mondje is in ieder geval goed bedekt 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Someone cannot get enough… 🙂

    Liked by 1 persoon

  11. Grappige foto! Zo’n enorme wafel met slagroom zou mij net wat teveel van het goeie zijn. 😉

    Liked by 1 persoon

  12. hier af en toe ook een dun zonnetje , maar ik bleef na het boodschapje doen ook fijn binnen 😉
    ons wandel weer komt wel weer

    Liked by 1 persoon

  13. Mmmmm nergens zulke lekkere wafels als in Vlaanderen. Grappige foto!

    Liked by 1 persoon

  14. Dat is een foto om me te doen watertanden
    ‘k Heb meteen zin naar een wafel. Mmmm!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

