Een tuin vol nattigheid

Ik hang altijd enkele druiven in de tuin voor de vogels.Maar door vorst en regen zijn ze verkleurd en bevroren.Ben eens benieuwd als ze ontdooien de vogels er nog van zullen snoepen ?Zo niet gaan ze op de comosthoop.Ben eens benieuwd.

 

23 reacties op “Een tuin vol nattigheid”

  1. ik denk dat als er niet veel anders is , de vogels wel een hapje nemen

    Liked by 1 persoon

  2. Smakelijk eten voor de vogels. Nog nooit aan gedacht om de vogels druifjes te voeren. Goed idee, als het niet vriest. Mooie foto!

    Liked by 1 persoon

  3. heel mooi met de reflecties in de druppels Marylou

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  4. Zo heeft die natte boel, toch ook weer voordelen, je kunt fraaie foto’s maken zoals deze Marylou.

    Liked by 1 persoon

  5. so beautiful with water droplets

    Liked by 1 persoon

  6. Goed idee…druiven wist ik niet.
    Maar zal wel lekker voor ze zijn.
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  7. dat heb ik nou nog nooit gehoord, druiven. Die zakjes bevriezen niet toch?

    Liked by 1 persoon

    • Ik hang alle weken een paar druiven buiten en die zijn vlug opgesmuld maar als het plots zo erg gaat vriezen kunnen de vogeltjes er natuurlijk niets mee maar als het dooit zal ik moeten afwachten of ze het nog lusten..maar dat kom ik wel te weten nadien.

      Like

  8. Mooie foto, Marylou

    Liked by 1 persoon

  9. Dat is een goede vraag, ben benieuwd hoe kieskeurig ze zijn

    Liked by 1 persoon

  10. Die lusten ze vast wel als ze weer ontdooid zijn.
    Mooie foto met die grote druppels.

    Liked by 1 persoon

  11. Mooi die druppeltjes….

    Liked by 1 persoon

  12. Misschien moeten ze even wennen aan winterse druiven 🙂 Mooi glansgehalte in de foto Marylou

    Liked by 1 persoon

  13. Ijs-lolies voor vogels. We blijven het volgen.

    Liked by 1 persoon

  14. Oei, vorige reactie verwijst nog naar seniorennet. Ik pas het graag aan naar Skynet. Sorry…

    Liked by 1 persoon

  15. ja hoor Marylou
    gaat me zeker wel lukken , geduld heb ik enorm veel , maar in 1ste plaats vooral wandelaar en kan dus niet blijven zitten wachten 🙂 , maar komt goed
    slaap wel groet

    Liked by 1 persoon

  16. ik kan daar uren naar kijken!

    Liked by 1 persoon

  17. Mooi met die glazen druppels

    Liked by 1 persoon

  18. Nou vast wel want de vogels zijn maar wat hongerig!

    Liked by 1 persoon

  19. Ik denk wel dat ze er nog van zullen ten Marylou want een ‘gezonde ‘ appel’ eten ze ook niet maar wel als hij al bruin en half vergaan is.

    Liked by 1 persoon

  20. Wuauuuu. Muy Bella, Me Encantan Las Gotas De Agua… Un Saludo.

    Liked by 1 persoon

  21. Sempre stupendo guardare le tue bellissime foto!!
    Salutoni, Patrizia

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

