Een ontspannende hobby

Nu ik minder op wandel ga door de nattigheid , bak ik af en toe een taart.Ik vind dat echt ontspannend. Dit is een verjaardagstaart in biscuit met marsepein.Voor de versiering heb ik een malletje gekocht waar ik de bloemetjes en blaadjes indruk om ze nadien op de taart te kleven.De jarige was er blij mee en vond ze lekker

 

32 reacties op “Een ontspannende hobby”

  1. Kan mij voorstellen dat de jarige er blij mee was. Ziet er erg mooi en lekker uit.

    Liked by 1 persoon

  2. Looks so beautiful and – yummy – I am sure it tastes delicious!

    Liked by 1 persoon

  3. zeker weten dat je daar blij mee bent , dat is smullen vast en zeker , dat is ook ontspannend 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. waw, jouw creativiteit uit zich nog op andere vlakken, mooi en lekkerrrrr!

    Liked by 1 persoon

  5. en dat met het goede voornemen om af te vallen …

    Liked by 1 persoon

  6. Dat ziet er niet alleen mooi uit maar ook heel lekker.
    Ik begin er niet aan want anders groei ik dicht 😉

    Liked by 1 persoon

  7. Wat een schitterende taart! Laat het dan buiten nog maar even nattig zijn!

    Liked by 1 persoon

  8. Ik ben nu niet zo’n grote fan van taarten en cakes. Maar deze ziet er verdorie wel lekker uit.

    Liked by 1 persoon

  9. Prachtig Marylou, een meesterwerkje!!

    Liked by 1 persoon

  10. Het is niet alleen mooi – het ziet er heerlijk !! Great job, MaryLou.

    Liked by 1 persoon

  11. Alhoewel ik geen zoetekou ben ziet deze er wel uitnodigend uit… 🙂

    Liked by 1 persoon

  12. jummie jummie ziet er goed uit

    Liked by 1 persoon

  13. Taart bakken is niets voor mij …
    Taart eten doe ik echter graag op zijn tijd. Deze ziet er in alle opzichten aantrekkelijk uit … 😀

    Liked by 1 persoon

  14. om van te smullen Marylou

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  15. Een banketbakker kan dit niet beter! Prachtig taartje!

    Liked by 1 persoon

  16. Je kan je wel bezighouden hé, mooie taart gemaakt!

    Liked by 1 persoon

  17. Prachtig en ziet er smakelijk uit.

    Liked by 1 persoon

  18. Ohhh Marylou wanneer gaat je delicatessenwinkel open? Wauwwww!

    Liked by 1 persoon

  19. Dat is een kunstwerk op zich, zo mooi en ongetwijfeld heel smakelijk!

    Liked by 1 persoon

  20. Hallo zeg!!!!!! Je bent echt van meerdere markten thuis! Wat een geweldige mooie taart! Mijn complimenten!

    Liked by 1 persoon

  21. Zo! Dat ziet er geweldig uit!

    Liked by 1 persoon

  22. De taart is prachtig en de jarige zal er heel gelukkig mee geweest zijn. Ik vind het wel zonde om zoiets mooi dan op te eten, maar ze zal wel heel lekker zijn (geweest).

    Liked by 1 persoon

    • Bedankt.Heidi.Heb jij een blog want ik vind die niet anders zou ik bij U ook eens een kijkje komen nemen

      Like

      • Hoi Marylou, ik ben bezig met een blog aan te maken, maar er duiken soms nog wat foutjes op. Zodra die helemaal op punt staat laat ik het je graag weten, oké. Ik zou het natuurlijk fijn vinden dat je dan ook een bezoekje brengt aan mijn blog en hoop uiteraard dat je ook van mijn foto’s zal kunnen genieten. Ik vind de taart buiten gewoon prachtig, en ik lust ook wel marsepein, maar zou het toch zonde vinden om zo’n mooie taart op te eten. Geniet nog van de dag en alles wat je bezighoud, hobby’s. Ik kijk al uit naar een volgende blog van jou. Groetjes, Heidi

        Liked by 1 persoon

  23. Bedankt kom zeker altijd kijken

    Like


Geef een reactie

