Strand op de rechter oever

De wandeling van de Hobokense polder liep heel even langs de dijk aan de Schelde.Het was laag water en plots lag er een strandje met keiën .Op de rechter oever had ik dit nog nooit gezien. Als ik dit niet verteld had zou je kunnen denken dat ik naar zee ging.

15 reacties op “Strand op de rechter oever”

  1. Inderdaad, zonder jouw toelichting zat ik op het verkeerde spoor!

    Liked by 1 persoon

  2. het doet me denken aan een boht in de Nieuwe Waterweg Edward kent het vast wel, lijkt hier ook op. Is overigens een open verbinding naar zee mocht je dat niet weten.

    Liked by 1 persoon

  3. ja wat Liesbeth zegt , ik zag vele strandjes tijdens mijn wandelingen langs de grote Rivieren route lopend vanaf de Noordzee het binnenland in , bij laag water dan

    Liked by 1 persoon

  4. daar lijkt het wel sterk op Marylou

    fijne zondag

    Liked by 1 persoon

  5. Het licht is hier erg mooi op het stukje ”strand” en daarmee komen ook de kleuren mooi tot leven

    Liked by 1 persoon

  6. Inderdaad, was ook mijn eerste gedacht

    Liked by 1 persoon

  7. dit heb je nog nooit gezien op rechter oever omdat het normaal nooit zo laag water is of omdat je er nooit bent op dat moment? Vind het een pracht van een foto

    Liked by 1 persoon

  8. Een fraaie compositie in deze opname Marylou.

    Liked by 1 persoon

  9. How beautiful – the winter is also a great time to visit the beach I find:)

    Liked by 1 persoon

  10. Lijkt wel of je eerst een dam bent gaan bouwen en toen de foto gemaakt.
    Fijne zondag

    Liked by 1 persoon

  11. Je hebt weinig tijd om na te denken en bewonder de natuur van dit alles bij de kust leeg is.

    Liked by 1 persoon

  12. Wat een verrassend strandje …?
    Ik kan het water bijna zachtjes horen klotsen …

    Liked by 1 persoon

  13. Lijkt me een heerlijke plek om te gaan schatgraven. De oude Schelde kan vast mooie verhalen vertellen

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

