Wandelen voor het goede doel

KLIK HIER   voor alle foto’s

Ik reed zondag 116  km naar  Lommel voor mijn vrijwilligerswerk en ’s avonds dezelfde afstand terug naar huis.De vereniging “Walk On” ,”Vayamundo” en “de wandelclub van Lommel” hadden  een Edelweisstocht  ingericht.

1900 deelnemers wandelden voor het kinderbrandwondenfonds. Ik en een collega bemanden daar onze stand en daarvoor liep ik 1 van de wandelingen mee. Koos voor de afstand 6 km want moest nadien nog aan het werk. Het was een natuurwandeling door de bossen van het Katrijt, langs de vlechtwerken van natuurkunstenaar W. Beckers en de gerestaureerde Leyssensmolen. Het had flink gevroren en was zo mooi buiten De zon begon te schijnen en het was heerlijk wandelen maar het winterwonderland was erg vlug gesmolten.

. Puur natuu

17 reacties op “Wandelen voor het goede doel”

  1. een vrouw met een hart op de juiste plaats; je hebt wel heel veel over voor jouw vrijwilligerswerk. Mijn respect!
    P.S. ik was nieuwsgierig naar de foto’s maar de link werkt (nog) niet.

    Liked by 1 persoon

  2. Respect voor wat je doet als vrijwilliger! Deed iedereen maar iets onbaatzuchtig. Dat is wat de wereld nodig heeft.

    Liked by 1 persoon

  3. dat is zeker een mooi molen
    en het is ook mooi dat er mensen zijn als jij die dit mooie werk doen

    Liked by 1 persoon

  4. Knap stuk menselijk werk …

    Liked by 1 persoon

  5. Mooi hoor dat goede doel ik ken Lommel wel

    Liked by 1 persoon

  6. Mooie reeks foto’s Marylou, wandelen voor een goed doel
    En het is nog gezond ook. Heel nobel van jou voor je toewijding en je inzet.
    Alle waardering van mij
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  7. Klinkt als een zeer lange rit, maar een prachtige oorzaak en lopen. Vrijwilligers zijn bijzondere mensen !!

    Liked by 1 persoon

  8. Goed werk weer voor het kinderbrandwondenfonds, Marylou.

    Liked by 1 persoon

  9. Wat een prachtig doel voor een wandeling!

    Liked by 1 persoon

  10. hoedje af voor je inzet Marylou

    prachtig wandelweer was het wel..

    prachtige foto’s waarbij deze van de molen en het vlechtwerk er voor mij uitspringen

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  11. very beautiful,thanks for sharing.I wish you all the best.Many hugs ❤

    Liked by 1 persoon

  12. A lovely trail.So inspiring.

    Liked by 1 persoon

  13. ja Marylou
    donderdag is het een wandeldag , heb ik ook een korte etappe van het Twentepad in de agenda gezet , genieten van het wandelen en een mooie omgeving
    deze longemfyseem merkt het gelijk met dat bedompte weer

    Liked by 2 people

  14. Een dijk van een foto Marylou. Zo sfeervol met de schaduwen op de voorgrond

    Liked by 1 persoon

  15. Prachtig weer, lekker wandelen en ook nog voor een goed doel klaarstaan. Pracht van een foto Marylou 😀

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

