Wat vinden jullie van mijn pelsenmantel?

KLIK HIER; voor alle foto’s

.Goed ingedufeld trok ik op wandel naar het Goor in de hoop een ijsvogeltje te zien. Maar het ven en de broekbossen waren nog toegevroren.Geen ijsvogeltje te zien ,De ijskoude wind deed mijn ogen tranen.Ik besloot naar de heide te gaan maar ook hier buiten deze bosduif geen vogel te zien.Op weg naar mijn auto zag ik deze poes.Ze genoot van haar zitje buiten maar met zo’n pelsenmantel kan de ijzige wind en de winterkou je niet deren.

 

25 reacties op “Wat vinden jullie van mijn pelsenmantel?”

  1. Die zit er warmpjes in!

    Liked by 1 persoon

  2. De kat kijkt zeker voorbereid voor de winter!

    Liked by 1 persoon

  3. Wat een leuke foto, Marlou!
    Zij zal het niet gauw koud krijgen denk ik zo… 😀
    Lieve groetjes van Anna

    Liked by 1 persoon

  4. Helaas moet ik je vraag beantwoorden “Nogal rommelig”. Advies ga eens naar een goede kapper ….

    Liked by 1 persoon

  5. Mooi gevangen, het lijkt bijna een tekening. Ik neem aan dat poes ook een warm huis heeft.

    Liked by 1 persoon

  6. die zit er warmpjes bij 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. mooie winterse foto’s Marylou..

    en die poes zit er warmpjes in

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  8. Die dikke bontjas lijkt vanaf morgen eerst niet meer nodig te zijn. De ijsvogels zullen blij zijn wanneer het ijs weer is verdwenen, denk ik.

    Liked by 1 persoon

  9. Wat een mooie poes! Die zal zeker geen koud hebben. Wellicht zou een kam of borstelbeurt haar nog veel mooier maken, maar dat maakt het plaatje er niet minder mooier op zoals het nu is 🙂 Goed gedaan!

    Liked by 1 persoon

  10. little bit scary for me jeje

    Liked by 1 persoon

  11. So much personality! Terrific photo.

    Liked by 1 persoon

  12. Koud zal deze poes niet hebben

    Liked by 1 persoon

  13. Die kan je ook bij 15 graden onder nul gewoon de nacht in sturen. Leuke foto van deze haarbal

    Liked by 1 persoon

  14. Mooi poes en vacht! Die kan zo wel wat hebben denk ik zo 😉

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

