Hemelsblauw

Na de winterjasmijn,de hazelaar ,de sneeuwklokjes en krokussen bloeien nu de gekweekte sleutelbloemen in wit,geel,bordeau en blauw.Voor de wilde sleutelbloem ,het speenkruid,en de bosanemonen  moeten we nog even wachten.

16 reacties op “Hemelsblauw”

  1. Dit mooie bloempje brengt hemelsblauwe hoop… nog even doorbijten.

    Liked by 1 persoon

  2. langzaam maar zeker ontwaakt de natuur met de mooie vroegertjes zoals dit mooie blauwtje

    Liked by 1 persoon

  3. Prachtig om te zien Marylou, zo krijg ik steeds meer zin in de lente.

    Liked by 1 persoon

  4. prachtig Marylou, erg mooi om te zien

    Liked by 1 persoon

  5. Ek sien uit na die ander blomme ook

    Liked by 1 persoon

  6. mooi om zien toch Marylou

    laat die andere bloemetjes ook maar komen

    groeten

    Liked by 1 persoon

  7. Blue beauty, and green. 🙂

    Liked by 1 persoon

  8. blauwe bloeiende planten zijn altijd speciaal in de natuur.

    Liked by 1 persoon

  9. Om romantisch van te worden …… 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Je blijft ons lentekriebels geven, Marylou! Naast het fotograferen zou je ook een goede lerares in natuurkunde zijn 🙂 Ik ben benieuwd wat voor moois je ons nog allemaal zal laten zien.
    Lieve groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

    • Langs de lente nog verder open breekt zal je op mijn blog heel veel macro’s zien van vlinders,kevers,wantsen, libellen en al wat ik ontdek op wandel.

      Like

      • Dat vind ik fijn, Marylou! ik heb er ook nog een hele reeks in petto. Laat ons genieten van al dit mooie leven wat de natuur ons te bieden heeft of wat op ons pad komt… Ik kijk er al naar uit naar je blogs en foto’s, Marylou. 🙂
        Lieve zonnige (bijna lente) groetjes, Heidi

        Liked by 1 persoon


Geef een reactie

