Een gouden gloed streelde het landschap

De zon ging onder ,de hemel verkleurde en een gouden gloed streelde moeder aarde.Ik genoot van dit kleurrijk moment.

 

25 reacties op “Een gouden gloed streelde het landschap”

  1. en of dat genieten is , dat zijn gouden momenten

    ja fiets is weer netjes en op orde , had in 2 jaar nu 3 lekke banden , valt mij mee

    Liked by 2 people

  2. Inderdaad genieten ….

    Liked by 2 people

  3. Prachtig altijd genieten dat moment

    Liked by 2 people

  4. Prachtig Marylou, zulke luchten zijn spectaculair.

    Liked by 2 people

  5. Het ijzer smeden als het heet is …….. dat heb je hier gedaan, en precies op het juiste moment

    Liked by 2 people

  6. prachtig.. die gouden gloed Marylou

    prettige zondag

    Liked by 2 people

  7. Mooie foto en mooi verwoord

    Liked by 2 people

  8. Dit is er een voor aan de wand prachtig!!

    Liked by 2 people

  9. Marylou, ik hou niet alleen van de prachtige fotografie, maar – zoals je kan vermoeden – ook van het woordgebruik in deze bijdrage!

    Liked by 2 people

  10. Dat kan ik geloven, het is wondermooi!

    Liked by 2 people

  11. Overweldigend mooi.

    Liked by 2 people

  12. such beautiful light!

    Liked by 2 people

  13. Wowwwwww jij hebt een tondeldoos gevonden. SCHITTEREND Marylou!!

    Liked by 2 people

  14. van zo’n avond moet je zeker genieten ,hier was het maar grijs en geen zon te zien !

    Liked by 2 people

  15. Een kort moment om bij stil te staan … Een genot, dat je mooi hebt meegepikt.

    Liked by 1 persoon

  16. Prachtige zonsondergang.

    Liked by 1 persoon

  17. Dit is echt genieten van zo’n lucht. Prachtige plaat Marylou!

    Liked by 1 persoon

  18. prachtig lichtspel mooi vastgelegd

    Liked by 1 persoon

  19. Ik vind een zonsondergang altijd bijzonder en hoe de lucht dan verkleurd! Daar heb ik ook al menig foto’s van gemaakt van het wolkenpalet, soms spectaculair! Dat zal je ook nog wel ooit zien op mijn fotoblog 🙂 Maar nu geniet ik van jouw prachtige zonsondergang!
    Lieve groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

