Zo fit als mijn baasje

Gisteren was ik weer op wandel ten voordele van het kinderbrandwondenfonds in Sint Antonius-Zoersel.Er liepen heel veel honden mee .Zegt men niet zo baasje zo hond…ze waren allemaal fit.
WalkOn en de wandelclubs wandelden daar ten voordele van mijn vrijwilligerswerk”Kinderbrandwondenfonds.Iedere club stond 10 cent af .Bedankt lieve wandelaars daarmee kan verder onderzoek gedaan worden en kunnen we de slachtoffers met brandwonden helpen met psychologische en medische hulp en kan kinetherapie aan terugbetalingstarief verstrekt worden.Verder geven wij veiligheidslessen in scholen,fabrieken en allerhande verenigingen.Hopelijk hebben jullie rookmelders hangen want die redden jullie leven bij brand . Weet als je slaapt slaapt ook je neus.Je ruikt niets en wordt niet wakker.Als je weet dat je slechts 3 minuten hebt om uit je brandende woning te geraken zijn rookmelders dus levensnoodzakelijk.Zorg voor jezelf en al die je lief zijn.

34 reacties op “Zo fit als mijn baasje”

  1. Het is heel goed dat je dit doet. Te vaak gaat het mis omdat de meest simpele maatregelen achterwege blijven. Veel succes met je actie en veel succes met je blog. Je foto’s zijn fantastisch. Die van mij blijven ver achter.

    Liked by 1 persoon

  2. Alle maatregelen zijn genomen hier in huis. Goed dat er over geschreven word.
    Wat een goed doel, en schattig hondje!

    Liked by 1 persoon

    • Dat doet me heel veel plezier.Nederland staat al veel verder dan België.Het wordt hoogtijd dat we dat bijbenen want wij tellen nog veel te veel doden bij woningbranden.Dat moet naar omlaag.

      Liked by 1 persoon

    • ik doe dit vrijwilligerswerk al van in 2012 en geloof van mij dat bewustmaking niet zo gemakkelijk is als je denkt.Mensen menen alijd dat het hen niet kan overkomen en nemen vaak zelfs de tijd niet naar informatie te luisteren

      Like

  3. Fijn dat er nog steeds mensen zijn die tijd geven aan het binnenhalen van geld.
    Voor de onderzoeken broodnodig.
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  4. mijn respect voor het prachtig werk dat je doet!

    Liked by 1 persoon

  5. Wat een prachtig doel! En schattig hondje 🙂

    Liked by 1 persoon

  6. een prachtig streven om op zo’n mooie wijze iets te doen voor de goede zaak 🙂

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi dat je dat allemaal doet Marylou, hulde!

    Liked by 1 persoon

  8. Mooi zo’n goed doel en wat een schattig hondje

    Liked by 1 persoon

  9. I salute you for the inspring work you do so passionately.It is a worthy cause.

    Liked by 1 persoon

  10. een mooi initiatief Marylou..

    en een geluk dat er zoveel vrijwilligers zijn, mijn respect daar voor…

    een leuke foto ..

    groeten

    Liked by 1 persoon

  11. Een mooi initiatief, Marylou !

    Liked by 1 persoon

  12. Leuke foto. Volgens mij heeft deze viervoeter het niet zo op jou camera 🙂

    Liked by 1 persoon

  13. Je doet zulke prachtige dingen voor de kinderen !!

    Liked by 1 persoon

  14. En je houdt het al lang vol, mijn hoed af!

    Liked by 1 persoon

  15. Respect voor wat jullie doen. Ook vind ik het heel goed dat je hier nogmaals het belang van rookmelders vermeldt.

    Liked by 1 persoon

  16. mogge Marylou
    ja het ene weekend of zelfs maar dag kan verschillen in drukte
    maar jij had drukte met een heel mooi iets
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  17. What a cute little darling!

    Liked by 1 persoon

  18. Is dat zo dat je neus slaapt in de nacht? Nooit geweten. Ja wij hebben overal rookmelders en als de batterijen opgaan overal een ‘vogeltje’ in huis 😀 Complimenten voor jouw vrijwilligerswerk Marylou. Fantastisch!

    Liked by 1 persoon

  19. Well done for supporting such a worthy cause, Marylou. The little dog reminds me one of my parent’s pet dogs, called Benjie. Too cute. 🙂

    Liked by 1 persoon

  20. How cute is that! 🙂

    Liked by 1 persoon

  21. Een mooi initiatief en respect voor wat je doet, Marylou!! Ook wij hebben rookmelders in huis maar ik weet niet of er voldoende hangen. Mensen denken inderdaad nog te vaak dat hun niks kan overkomen, helaas jammer van zulke gedachten! Maar het is goed dat jij er ons hier nog even attent op maakt! Het schattige hondje staat er mooi op, Marylou
    Lieve groetjes en een fijn weekend, Heidi

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

