Schapen begrazen het fort

22 reacties op “Schapen begrazen het fort”

  1. die zijn druk doende Marylou..

    knap in beeld gebracht

    groeten

    Liked by 1 persoon

  2. Een mooi lentebeeld!

    Liked by 1 persoon

  3. schapen zijn blijkbaar echte klimmers

    Liked by 1 persoon

  4. Altijd leuk om een kudde met herder te zien…

    Liked by 1 persoon

  5. ha life at the natural is beautiful!

    Liked by 1 persoon

  6. Mooi marylou, van die trap maken ze geen gebruik.

    Liked by 1 persoon

  7. Straks lopen er wellicht lammetjes tussen!!

    Liked by 1 persoon

  8. hé nieuw blog gemist
    maar het is een mooie opname , van schapen die goed werk doen
    ik tref regelmatig een kudde met herder en honden hier in de omgeving op de hei

    zaterdag heb ik een wandeling gepland , deels duinen deels strand , weer droog en stabiel

    slaap wel groet

    Liked by 1 persoon

  9. wat een pracht foto Marylou, heel byzonder

    Liked by 1 persoon

  10. They are free and enjoy their favourite activity-grazing.Nice shot.

    Liked by 1 persoon

  11. Echt een leuk gezicht zoals die schapen daar langs en op die dijk lopen met de trap daar tussenin 😀 Werkelijk een prachtige foto Marylou.

    Liked by 1 persoon

  12. Deze foto levert een leuk en mooi plaatje op Marylou. als er nog lammetjes bijkomen maakt het nog leuker 🙂
    Ik ben een tijdje afwezig geweest in bloggenland door vakantie en loop nu wel wat achterstand op. En je blogs volgen als een sneltrein ik kan niet snel genoeg volgen, maar ik probeer bij te benen op mijn eigen tempo, ik kom er zo ook wel 🙂
    Lieve groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  13. Je kan er gerust wat overslaan zou helemaal niet willen dat je gestreseerd raakt.

    Like


Geef een reactie

