Een verliefd koppeltje

Zondag was het een erg zonnige dag die iedereen naar buiten lokte.Ik ging eens helemaal andere horizonten verkennen.Trickelbroek is een natuurgebied met een grote natuurlijke waterplas en kijkhut in Eindhout.Ik liet er me rondleiden door een gids die alle informatie heel duidelijk kon overbrengen.Er werd gewandeld langs bossen en hooilanden  en langs de Laak.Het speenkruid en de eerste bosanemoon bloeide.De kikkers,padden en zandbijen  kruisten mijn pad en hoog in de lucht kon men een reigerkolonie in de boomtoppen waarnemen.De verliefde stelletjes waren ijverig bezig met het bouwen van hun nesten  en keken uit over het landschap.De batterijen  opgeladen reed ik terug richting huis.Morgen alle foto’s op natuurplekjes 2.

20 reacties op “Een verliefd koppeltje”

  1. such a great picture,such a fantastic day.I wish you all the best.Many greetings to you.

    Liked by 1 persoon

  2. een mooie foto van dit koppeltje…Marylou

    ik kijk al uit naar het vervolg

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  3. Prachtig zo hoog in de bomen, daar komen vast kleine Reigertjes van Marylou.

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtfoto Marylou

    Liked by 1 persoon

  5. Als ik twee dieren samen zie dan stel ik me altijd een conversatie voor die ze zouden kunnen hebben. Hier ook weer. Geweldig hoe ze samen zitten! ‘Zie jij al wat, Piet?’ ‘Nee Nel, nog niets…’. Mooie foto Marylou.

    Liked by 1 persoon

  6. Pragtig. Lekker om verlief te wees …

    Liked by 1 persoon

  7. prachtig om te zien , en wat zijn het ook evenwicht kunstenaars

    Liked by 1 persoon

  8. De vogels kijken zo statig in hun natuurlijke habitat.

    Liked by 1 persoon

  9. Ha ik zie reigers meestal op de grond staan…mooi zo hoog in die bomen

    Liked by 1 persoon

  10. Een heel sterke opname hoor zo twee heb ik nog niet gezien ! Grts

    Liked by 1 persoon

  11. Dit is een foto waar men niet gauw de kans toe krijgt om hem te maken!

    Liked by 1 persoon

  12. prachtige foto, inderdaad ik denk ook niet dat je zo eentje vaak kan nemen :-)!

    Liked by 1 persoon

  13. Die staan weer mooi in de “picture” 🙂 Hoog en droog, want meestal zie je ze langs de waterkant staan, maar zo is eens iets anders en mooi om te zien. Wie weet kan je hier wel een vervolg aan toevoegen, later wanneer er kleintjes zijn dat zou ook heel mooi zijn.
    Lieve groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  14. heerlijk om met dit weer de natuur in de trekken, ik heb al zwanen en eenden gezien die bezig waren. Hoop hun jongen ook te zien.

    Liked by 1 persoon

  15. They seem to be waiting for something.Lovely shot !

    Liked by 1 persoon

  16. Hoog en droog heb je ze prachtig weten te pakken Marylou

    Liked by 1 persoon

  17. een mooie foto en ze lijken voor jou wel te poseren!

    Liked by 1 persoon

  18. Mooi. Heel erg mooi! Ze staan ook mooi vrij en in balans. Echt een treffer 🙂

    Liked by 1 persoon

  19. Ouw… begin van het seizoen, heel mooi. Prachtig photo Marylou ❤

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

