Het sneeuwt bloesems in mijn tuin

De pruimen bloesems zijn uitgebloeid en fijne witte bloemblaadjes dwarrelen rond. Een paar warme zonnestralen en de rood-roze appelbloesems openen. Nadien volgen,krieken en kersen. Een heerlijk alledaags schouwspel in mijn tuin.

 

19 reacties op “Het sneeuwt bloesems in mijn tuin”

  1. mooi hé al die mooie bloesem
    tijd voor me om een dagje Betuwe te plannen

    Liked by 2 people

  2. wonderful,your pictures are always so amazing.I wish you all the best.Many greetings.

    Liked by 2 people

  3. A wonderful sight for us too.Thank you.

    Liked by 2 people

  4. Wonderful pic, have a very nice week dear
    kisses

    Liked by 2 people

  5. Prachtig als je dit mag meemaken in je tuin. .. en dat wij hier mogen meegenieten!

    Liked by 1 persoon

  6. Heel mooi vastgelegd deze appelbloesem nog in knop, Marlou!
    Zal niet zo lang meer duren…
    Groetjes van Anna 😀

    Liked by 1 persoon

  7. Heerlijk om in te vertoeven

    Liked by 1 persoon

  8. Dat wordt werken in je tuin dan als al die vruchten komen 🙂
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  9. Bij mij vallen de witte bloemblaadjes ook naar beneden.
    Het lijkt wel sneeuw in de lente.
    Mooie foto Marylou
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  10. Ik hou zowel van de bloesems op de bomen, als van de bloemetjes in de tuin of in parken of in het wild! 🙂 Maar ik heb niet zoveel moois in mijn tuin staan. Ik moet dringend eens mijn tuin gaan inrichten met meer bloemetjes en plantjes…! Ondertussen geniet ik wel van de bloesems van jouw bo(o)m(en) die je weer prachtig in beeld hebt gebracht!
    Lieve groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  11. A beautifully lit bouquet, Marylou. 🙂

    Liked by 1 persoon

  12. prachtige foto van de appelbloesem Marylou

    groeten

    Liked by 1 persoon

  13. So fine-looking pink buds wrapped in green! 🙂

    Liked by 1 persoon

  14. Geweldig zoveel eetbaars in jou tuin. Mooie opname

    Liked by 1 persoon

  15. Ah, eindelijk winter? haha, het is wel een schitterend gezicht al die bloesems nu overal.

    Liked by 1 persoon

  16. Prachtig ‘stukje’ natuur !
    Lie(f)s.

    Liked by 1 persoon

  17. Jammergenoeg maakt de felle wind er korte metten mee en de tuin en het terras liggen momenteel vol bloemblaadjes.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

