Veel viervoeters op pad

Op wandeling in de Hobokense polder op een zonnige dag zijn er veel baasjes met hun hond op pad.Ik ken weinig van hondenrassen.Hij zat zo netjes ,rustig in de verte te staren.Als hondenliefhebbers weten welk ras het is mogen ze het altijd melden.

 

13 reacties op “Veel viervoeters op pad”

  1. die zit er zeker lekker ontspannen bij
    welk ras het is , ik kan het je niet vertellen

    Liked by 1 persoon

  2. oh is this a cute one.Very beautiful.I wish you a wonderfu time.Many greetings,dear Marylou.

    Liked by 1 persoon

  3. Lijkt mij een kruising maar weet er niets van hoor, behalve dat het een leuke foto is

    Liked by 1 persoon

  4. Ik weet het niet, maar hij lijkt wel te lachen. Een lacher? Leuke kop!

    Liked by 1 persoon

  5. Welk ras dit is, zou ik ook niet weten, maar de foto is heel fraai.

    Liked by 1 persoon

  6. ik zou het niet weten Marylou

    wel een leuke foto

    groeten

    Liked by 1 persoon

  7. Ik weet niet welk ras deze hond is, maar hij is zeker een groot dier en goed verzorgd.

    Liked by 1 persoon

  8. Mooi portret van deze ????? helaas ik weet ook het merk niet 😉

    Liked by 1 persoon

  9. Mooie opname van de hond. Het ziet er een lieverd uit

    Liked by 1 persoon

  10. Ah, you posted a dog as well.
    Great image.

    Liked by 1 persoon

  11. Knappe foto van deze hond! Ik ben ook niet echt een kenner van hondenrassen, maar ik heb het even voor je opgezocht en deze hond komt het dichtst bij de Eurasiër. Ik weet niet of het een zuiver ras is? De Eurasiër is een hondenras, welke ontstaan is uit een kruising tussen de Wolfsspits en de Chow-Chow. Toen (1960) kreeg het ras eerst de naam “Wolf-Chow”. Later kwam hier ook de Samojeed bij, en het ras is sinds 1973 als “Eurasiër” erkend door de VDH/FCI in Duitsland.
    De Eurasiër kan beschouwd worden als een familiehond. De hond is graag bij zijn roedel, is waakzaam en blaft over het algemeen alleen indien noodzakelijk. (Bron:Wikipedia)
    Lieve groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  12. Onbekend ras voor mij ,maar het lijk een goeie loebas te zijn!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

