Een vrolijk oranjetipje

De pinkerbloemen bloeien en dan dagen ook de oranjetipjes op want deze bloempjes zijn hun waardplant.Deze vrolijke,,onvermoeibare vlindertjes  maken van mijn dag  in” De Graaf “een prachtig wandelgebied in Retie een onvergetelijke herinnering.

16 reacties op “Een vrolijk oranjetipje”

  1. Bij mij in de voortuin bloeide hij al ruim een week geleden 🙂 zal even de foto’s op mijn blog zetten voor je!

    Liked by 1 persoon

  2. Mijn dochter vroeg vanochtend nog hoe een Oranjetipje eruit ziet nu kan ik deze laten zien, zij wist dat het pinksterbloemen waren die in de voortuin groeien.

    Liked by 1 persoon

  3. Nog nooit eerder gezien in mijn tuin dit mooie vlindertje.
    Lieve zonnige groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  4. Zal vandaag extra opletten als ik buiten ben 😉
    Fijne ZONdag

    Liked by 1 persoon

  5. prachtig , zag wel al de blommen , de vlindertjes er op nog niet

    Liked by 1 persoon

  6. heel wat vlinders gezien vandaag, maar deze niet

    fijne zondag Marylou

    Liked by 1 persoon

  7. Ja, ze zijn er weer maar krijg ze maar eens op de foto, dat is erg moeilijk. Het is jou wél gelukt, geluksvogel !!!

    Liked by 1 persoon

  8. Wat een prachtige vlinder!

    Liked by 1 persoon

  9. It looks gorgeous, so graceful, both butterfly and flower! 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. De foto op zich vindt ik zeker mooi maar ik vraag me een beetje af wat voor bewerking je erop hebt toegepast

    Liked by 2 people

    • Daar men bij het oranjetipje niet dicht kan naderen heb ik de foto geknipt en rechts waar het erg rommelig was een vak donker opgevuld

      Liked by 1 persoon

      • Marylou als ik me hier even mag in vermengen… Ik had het ook al opgemerkt, net als Henk en wellicht nog andere bezoekers. Ook op nog een andere foto, toch heb ik er niks over gezegd, maar dat heeft Henk dan wel gedaan! Het is niet erg dat je jouw foto’s wat bijwerkt. Ik denk dat vele fotografen onder ons dat wel doen, maar probeer het zo onopvallend mogelijk te doen. Opvullen met kleur valt dus teveel op en maakt het plaatje er niet beter/ mooier op. Ik weet niet welk programma je gebruikt om bij te werken, maar als ik je een tip mag geven? Als een achtergrond storend of te rommelig is, probeer dan je achtergrond wat waziger te maken ipv op te vullen met kleur. Dat komt zachter over en valt minder op! Ik ga nu even verder kijken naar je nieuwe berichtje. Ik wens je nog een fijne dag toe en doe verder met het goede fotowerk die je ons al hebt laten zien 🙂
        Lieve groetjes, Heidi

        Liked by 1 persoon

  11. wow,great art.Thanks for sharing.I wish you a wonderful time.Many greetings.

    Liked by 1 persoon

  12. Vraag mij hetzelfde af als Henk!

    Liked by 1 persoon

  13. zelfs van ver zou het me niet lukken om dit vlindertje op beeld te krijgen!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

