Pareltje ongerepte natuur In Retie

Ik ben de laatste tijd veel op wandel geweest voor de goede doelen.Je kan me zo wat overal tegen komen .De drukte voor het vrijwilligerswerk neemt in deze periode toe dus zal je af en toe wat moeten wachten tot ik weer op bezoek kom  op jullie blog.Maar haal dat allemaal nadien zeker in.Zondag op wandel voor goede doel in Broechem,gisteren naar concert in Antwerpen voor mijn vrijwilligerswerk.Nu even enkele dagen rust.

In Retie ontdekte ik en mijn vriendin enkele mooie,ongerepte plekjes die niet zo druk bezocht werden

17 reacties op “Pareltje ongerepte natuur In Retie”

  1. Schöne Flußlandschaft mit schönen Spiegelungen im Wasser.

    Liked by 1 persoon

  2. Dit roep herinneringen op aan de tij dat il liep te struine langs kanaal en sloot met een hengel in de hand. 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Heerlijk alleen op de wereld 😉

    Liked by 1 persoon

  4. de boog kan niet altijd gespannen staan Marylou

    een mooie foto

    groeten

    Liked by 1 persoon

  5. prachtig Marylou; wij mogen meegenieten van jouw ontdekkingen

    Liked by 1 persoon

  6. Een hele fraaie reflectie in deze opname Marylou.

    Liked by 1 persoon

  7. Het ziet er vredig en rustig uit. Dat is even genieten… 🙂 Een wandeling in een stukje ongerepte natuur waar een beekje of stroom doorloopt dat is toch rustgevend! Fijn dat we even mogen meegaan in dit stukje ongerepte natuur 🙂
    Lieve groetjes,Heidi

    Liked by 1 persoon

  8. Mooie doelen zet je op,je vrijwilligers werk enz… geniet van de rust die de natuur biedt ,mooi gebied trouwens moet heerlijk wandelen zijn daar fijne week nog.

    Liked by 1 persoon

  9. Beautiful landscape.

    Liked by 1 persoon

  10. Heel fraaie natuur. Idyllisch mooi.

    Liked by 1 persoon

  11. Wat heet ongerept tegenwoordig. Dit stukje landschap is zeker mooi Marylou

    Liked by 1 persoon

  12. ik ben een gelukkig mens
    kom veel van die heerlijke plekjes tegen op mijn wandelingen 🙂

    Liked by 1 persoon

  13. Heerlijke natuurlijke foto met een mooie spiegeling in het water!
    Lieve geniet-groetjes van Anna

    Liked by 1 persoon

  14. Prachtig weergegeven Marylou.
    Het stille water en dan de mooie weerspiegelingen zijn geweldig. Mooie omgeving ook.

    Liked by 1 persoon

  15. Ik merk dat ik ook veel van jouw posts gemist heb. Erg mooie rustgevende foto!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

