Koetje boe

In Luxemburg gaan kamperen voor enkele dagen.De camping ligt langs de Sure.Achter mijn tent stond een haag en daarachter een groene wereld van  omhoog lopende weiden waarin  geen paashazen stonden  maar choolade koeien.

17 reacties op “Koetje boe”

  1. prachtig deze dieren , ik trof ze ff terug in de Betuwe
    maar welk ras is het ?

    Liked by 1 persoon

  2. Het is toch niet de Milka koe, die ziet er toch wat paarser uit, maar deze mag er ook wezen 😀
    Fijn dat je ondanks het slechte weer er toch van genoten hebt.
    Lieve groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  3. prachtige foto Marylou, groetjes van mij

    Liked by 1 persoon

  4. Die staat hoog en droog…
    Mooie foto
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  5. het was gelukkig geen hooikoorts
    maar weet nu wel dat het op oudere leeftijd zich pas kan openbaren
    ja die voorspellingen zijn niet altijd juist , ik blijf ook zelden thuis
    de laatste 2 weken wel , maar vanaf morgen weer aan den wandel

    slaap wel groet

    Liked by 1 persoon

  6. This is ‘wow’!

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi Marylou, ik heb ze hier nog niet gezien.

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtige gewoon. Ook de streek vond ik altijd heel aantrekkelijk. Ben er vroeger vaak geweest. Kamperen aan de Sûre… niet verkeerd… hopelijk niet te fris…

    Liked by 1 persoon

  9. Deze koeien heb ik ook al gezien op één van onze wandelingen ,echt mooie koeien !

    Liked by 1 persoon

  10. was het niet te koud om te kamperen !

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

