Bloeiend koolzaad geeft zomer’s gevoel

Ik wandelde van Erpeldange naar Diekirch en terug. Aan de forse klim scheen maar geen einde te komen. Eenmaal boven maakte het uitzicht veel goed. Er waaide een koude wind en er viel af en toe een bui maar de uitbundig bloeiende koolzaadvelden gaven een zomer’s gevoel.Gelukkig liep de terugweg steeds naar beneden . Logisch als je naar de top klimt gaat  de terugweg nadien naar beneden.De wandeling van 10 km vroeg heel veel van mijn knieën.

21 reacties op “Bloeiend koolzaad geeft zomer’s gevoel”

  1. mogge Marylou
    zeker mooi om te wandelen in die mooie heuvels , en de uitzichten maken het klimmen minder zwaar 🙂
    ik liep gister alles echt vlak in de polder , en ja het nuttige met het aangename verbonden , al in al een pracht dag
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  2. Dis pragtig,Marylou!Toe ons onlangs daar was,het ek gewonder wat hierdie geel landerye was…nou het ek die antwoord,dankie!

    Liked by 1 persoon

  3. Een pracht van een landschap!

    Liked by 1 persoon

  4. Wat is het daar mooi 😉

    Liked by 1 persoon

  5. een prachtig landschap Marylou

    en zo’n veld bloeiend koolzaad, stemt me vrolijk

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  6. Hier heb ik maar één woord voor, en daar is alles mee gezegd…..SCHITTEREND!

    Liked by 1 persoon

  7. Wauw, wat een pracht! Als die man of vrouw daar niet had gestaan met dikke jas aan, dan had ik gedacht dat het al zomer was 😀 Wat een uitzicht, prachtig!
    Zonnige groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  8. Die velden zijn prachtig en je foto ook maar of ik die wandeling ervoor zou hebben betwijfel ik.

    Liked by 1 persoon

  9. Ja voor een mooi uitzicht is de klim de moeite waard 😉

    Liked by 1 persoon

  10. Prachtig. Jammer dat in mijn omgeving weinig heuvels en weinig koolzaad voorkomt. Het zijn slechts maisvelden en weilanden zonder koeien. Die staan allemaal op stal.

    Liked by 1 persoon

  11. Vooral vanuit de lucht moet de aarde er zo toch prachtig uitzien Marylou. Een mooie weidse foto

    Liked by 1 persoon

  12. I would like to get lost in this charming field.

    Liked by 1 persoon

  13. prachtig; ook bij ons in West-Vlaanderen te zien!

    Liked by 1 persoon

  14. Wat een mooi glooiend landschap …

    Liked by 1 persoon

  15. Daar heb je ook helemaal gelijk in! Ook de volle velden met de gele paardenbloemen geeft zo’n heerlijk zomers gevoel. Prachtige foto.

    Liked by 1 persoon

  16. Jij was in een mooi stukje land!

    Liked by 1 persoon

  17. Mooie streek, ik ben verleden jaar nog langs deze streek gereden naar de familie . Je deed er een fikse wandeling !

    Liked by 1 persoon

  18. Hi natuurfreak Many thanks for liking “Billionaire!” Peace and Best Wishes. TheFoureyedPoet.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

