Op zoek naar iets lekkers.

Ik zag ze naast de Sure in Erpeldange.Wie wat kent van vogels  weet misschien de naam van dit vogeltje.Bedankt aan iedereen die me vooruit hielp.Ik vond dit vink vrouwtje zo’n vrolijk ding een foto waard.

17 reacties op “Op zoek naar iets lekkers.”

  1. aan het snaveltje te zien is dit een vink

    Liked by 1 persoon

  2. ik kan je niet helpen, maar ik geniet van de foto!

    Liked by 1 persoon

  3. Welk gevederd vriendje dit is, zou ik zo ook niet weten Marylou, maar de foto is erg mooi.

    Liked by 1 persoon

  4. Nee… dit is geen Heggemusje maar een vrouwtjes Huismusje… 😉
    Prachtig vastgelegd Marylou!
    Fijne weekendgroetjes Anna

    Liked by 1 persoon

  5. Ha heggemussen vliegen hier af en aan, maar kan je de naam niet zeggen 😉
    Fijn weekend

    Liked by 1 persoon

  6. ik ben geen kenner Marylou

    wel een leuke foto..

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  7. Anna heeft het juist, het is het vrouwtje huismus. Ook huismussen vertoeven vaak in hagen. Mooie close-up!
    Lieve groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

    • Sorry Marylou, blijkbaar hebben Anna en ik het toch verkeerd gezien en blijkt het door vogelkenner Frans om een vink vrouwtje te gaan. Sommige vogeltjes gelijken wel heel erg op mekaar, zeker als je ze van ver ziet. Maar hoe dan ook de foto is prachtig en dat is al genieten…
      Zonnige groetjes, Heidi

      Liked by 1 persoon

  8. Een vrouwelijke huismus 🙂 Doorgaans zijn de mannetjes in de dierenwereld mooier dan de vrouwtjes

    Liked by 1 persoon

  9. Helaas hert antwoord staat er nog niet bij want het is een vrouw vink kijk hier maar eens: https://franshoogstraten.wordpress.com/?s=vink

    Liked by 2 people

  10. ook hier een foto http://www.frans-hoogstraten.nl/Vogels/Vink.htm
    Maar hoe je haar ook noemt het blijft een mooie foto.

    Liked by 2 people

  11. Looks like it’s thinking much. 🙂

    Liked by 1 persoon

  12. Ik niet, maar wel mooie foto.

    Liked by 1 persoon

  13. Hou Marylou, het is echt ene vrouwtjes vink. Ik heb je de vergelijking in een mail gestuurd. Groetjes, Helma

    Liked by 1 persoon

  14. Van mij moet je geen hulp verwachten ,ik ben geen vogelkenner maar dat het een mooie foto is dat is een feit!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

