Plots duiken ze weer op in het straatbeeld

Vandaag kregen we onverwacht een heerlijk zonnetje te zien en in een mum van tijd zaten alle terrasjes vol en verschenen de ijskarretjes.Ik was voor mijn vrijwilligerswerk vandaag in Geraadsbergen en beklom de muur zo gekend van de wielrennerskoersen.

Het was er ook het feest van de mattentaarten en de straten zagen er zwart van het volk.5.564 wandelaars stapten voor het goede doel ,ten voordele van het Kinderbrandwondenfonds

23 reacties op “Plots duiken ze weer op in het straatbeeld”

  1. Gezellig daar. Ik was er vorig jaar daar op de markt. Het taartje smaakte.

    Liked by 1 persoon

  2. Oh hoe leuk! Mattentaarten zijn lekker!

    Liked by 1 persoon

  3. en blijkbaar hebben alle gegadigden plaats gemaakt voor de foto!

    Liked by 1 persoon

  4. ja zal nog te fris zijn geweest voor een ijsje , maar het is mooi dat ze er weer zijn
    dus jullie beklommen te voet de bekende berg uit vele koersen en dat voor een goed doel , klasse
    ja ik geniet ook altijd van de natuur , zelfs als ik zoals vandaag door de wijken loop en door en langs vele mooie tuintjes kom
    ik wens je beterschap met je knie

    Liked by 1 persoon

  5. Proficiat voor je werk hoor en dan die muur nog opklimmen! Dat karretje ziet er bijzonder leuk uit.

    Liked by 1 persoon

  6. Het leven is een feest als de zon schijnt.

    Liked by 1 persoon

  7. ik dacht meteen , die komt me bekend voor Marylou..

    ik was dan ook één van die wandelaars

    prettige dag gewenst

    Liked by 1 persoon

    • Spijtig Willy dat ik dit niet wist dan hadden we elkaar eens kunnen ontmoeten.Wij stonden met onze stand op de grote koer van de school en wandelden nadien met Sven Ornelis want hij is de peter van de actie.Iedereen zal hem wel kennen van de radio ochtendshow op Joe…Na de wandeling van 8 km met gids en entourage volgden we ook de feestelijkheden van de mattentaart op de Grote markt. en hadden een gesprek met de burgemeester..Het was een leuke maar
      heel lange dag.

      Like

  8. Erg leuk zo’n ijskarretje Marylou, heb je voor deze fraaie foto een gratis ijsje gekregen?

    Liked by 1 persoon

  9. Gisteren ook een ambachtelijk ijsje met de kleinkinderen gesnoept 😉

    Liked by 1 persoon

  10. Glass is good and the picture is fine

    Liked by 1 persoon

  11. Mattetaarten mmmmmmm

    Liked by 1 persoon

  12. De dikke kleding van de mensen doet anders vermoeden maar ik krijg toch een zomers gevoel bij deze heerlijke plaat.

    Volgens de weerberichten komt het ijs hier morgen gratis uit de lucht vallen 🙂

    Liked by 1 persoon

  13. Dat ziet er zeker een authentieke ijskar uit en de naam liegt er ook niet om…

    Liked by 1 persoon

  14. Die ijsco karretjes zijn toch mooi in het straatbeeld hé !

    Liked by 1 persoon

  15. ’t ziet er gezellig uit, Marylou en een mooie ijskar

    Liked by 1 persoon

  16. Het is fijn dat er mensen zijn die hun vrijwillig inzetten voor het goede doel, wat hun inbrengst ook mag zijn, klein of groot en jij brengt daar ook jouw steentje bij, Marylou, dat verdient alle respect! Ondanks de kou, zou ik wel een ijsje lusten. Daarna warm ik me wel terug op met een lekkere warme koffie of cappuccino of Italiaanse koffie (mijn favoriet onder de koffies) 🙂 En het authentieke ijskarretje heb je weer mooi in beeld gebracht!
    Lieve groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  17. En dat is ook erg leuk en ook lekker maar………. nu eerst het weer even wat warmer want dit is weer voor chocomel met slagroom 😉

    Liked by 1 persoon

  18. Hi natuurfreak. Looks lovely. Thank you for liking “Regret!” and for your wonderful comment means so much. Peace and Best Wishes TheFoureyedPoet.

    Like


Geef een reactie

