Heerlijk verpozen in de Ardennen

Ik ben een paar dagen gaan kamperen in  de tropisch hete ardennnen.Verkoeling zoekend aan de waterkant.Ik ken de streek van La Roche en Ardennes zeer goed en had er mijn tent opgeslagen in the “Royal Kajakclub van Brussel aan de boorden van de Ourthe.Hier een zicht op het vernieuwd park dat er, na jaren triestig bijgelegen te hebben nu een echt een pareltje in het groen is geworden.

23 reacties op “Heerlijk verpozen in de Ardennen”

  1. Ziet er heel gezellig verzorgd uit Grts

    Liked by 1 persoon

  2. Fijn genieten..maar kamperen doen we al jaren niet meer 😉

    Liked by 1 persoon

  3. What a beautiful place!

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtig Marylou. Vroeger ben ik ook in de Belgische Ardennen geweest, dat is genieten!

    Liked by 1 persoon

  5. Het is daar prachtig, wij zijn er ook zo vaak geweest

    Liked by 1 persoon

  6. Prachtig uitzicht Marylou ❤

    Liked by 2 people

  7. een prachtige locatie Marylou

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  8. A lovely place to go camping, Marylou. Enjoy. 🙂

    Liked by 1 persoon

  9. Prachtig om te kamperen.

    Liked by 1 persoon

  10. Het park ziet er goed verzorgt uit maar toch een beetje doods zo zonder wandelaars

    Liked by 1 persoon

    • Het was er bloedheet .Het meeste volk was te vinden aan de Ourthe.Alleen ik en een paar mensn die de hond uitlieten trotseerden de hitte maar de terrassen in het centrum zaten eivol.

      Like

  11. dat ziet er mooi uit
    het gaat iets koeler worden zo ” men ” zegt

    Liked by 1 persoon

  12. Wat lijkt me dat heerlijk Marylou!

    Liked by 1 persoon

  13. Heerlijk kamperen met dit weer. Alhoewel, een buitje tijdens het is slaapvallen vind ik ook heerlijk!
    Gave foto!

    Liked by 1 persoon

  14. Mooi dat soort plekjes.

    Liked by 1 persoon

  15. Het is inderdaad prachtig geworden… België heeft ook veel mooie plekjes en van zo’n mooi plekje ben jij nu aan het genieten… Heerlijk toch! 🙂 Ik wens je nog meer fijne genietdagen toe, Marylou.
    Warme avondgroetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  16. mogge
    mogge Marylou
    ja zeker erg warm , ik heb de wandelingen ook verschoven naar woensdag en zaterdag 🙂
    geniet de dag

    Liked by 1 persoon

  17. Seems ideal for a retreat.

    Liked by 1 persoon

  18. Heel veel plezier lang geleden in die prachtige omgeving geweest. Had graag aan dat water gezeten daar.

    Liked by 1 persoon

  19. Niets heerlijkers dan in een tent in de natuur staan 🙂

    Liked by 1 persoon

  20. Nou….. als ik deze foto zo zie dan is het echt ene pareltje zeg! Geweldige mooie foto heb je hiervan gemaakt.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

