Ventje met de pet

21 reacties op “Ventje met de pet”

  1. Hier kan ik van genieten…geweldig 🙂
    Mooi weer water en zonnepet…meer is er niet nodig

    Liked by 1 persoon

  2. een schitterende en ” verfrissende” foto Marylou

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  3. Een heerlijke plaat Marylou!!

    Liked by 1 persoon

  4. what a lovely photo !

    Liked by 1 persoon

  5. Is dat niet schattig. Ik vraag me af wat er in zijn gedachten gebeurt?

    Liked by 1 persoon

  6. Wat een prachtig portret!

    Liked by 1 persoon

  7. Hardop riep ik uit: ah, wat schattig! 💙

    Liked by 1 persoon

  8. Ag is hy nou nie te fraai nie!

    Liked by 1 persoon

  9. Mooie foto. Zo laat je een kind genieten 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Vertederend, wat is het leven mooi als je klein bent,

    Liked by 1 persoon

  11. Een hele leuke foto!

    Liked by 1 persoon

  12. Wowwwww een prijswinnaar. Schitterend!

    Liked by 1 persoon

  13. Summer, sunshine, and children- always heartwarming.

    Liked by 1 persoon

  14. Wat een schattig ventje 🙂 en zo mooi op plaat gezet! Goed gedaan Marylou!
    Onlangs zag ik in Oostende een gelijkaardig tafereel, twee jongentjes die ook met het opstuwende water uit de grond speelden. Ik heb geprobeerd er een foto van te maken, maar die was niet zo geslaagd als die van jou.
    Slaap wel groet, Heidi

    Liked by 1 persoon

  15. Heel dankbaar onderwerp voor mooie foto’s!

    Liked by 1 persoon

  16. Hihi…. heerlijk ventje om te zien met dat water 😀

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

