Richting Nederland kijkend

Tijdens de wandeling rond “De kolonie” in Wortel hield ik halt aan de grote vlakte.Hier kon je naar de horizon turen zonder storende windmolens of GSM masten.Dat zal denkelijk mijn volgende wandeling worden.Eerst wil ik een plannetje en wat meer informatie.Nu genoot ik al van de uitgestrektheid en de prachtige wolkenpartijen.

 

16 reacties op “Richting Nederland kijkend”

  1. ja dat ziet er mooi uit, die leegten zie je niet veel meer , helaas

    Liked by 1 persoon

  2. ja Marylou
    wandelen is gezond , en ik ben blij dat ik het graag doe en gelukkig ook nog kan
    ja ik heb fotoalbum geplaatst , ik hoop dat het een aardig beeld geeft 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Dat zie je hier in het westen niet meer dit is toch prachtig.

    Liked by 1 persoon

  4. Dat is echt heel mooi Marylou!

    Liked by 1 persoon

  5. kom maar eens kijken in één van onze polders Marylou. Dat is pas uitgestrekt, maar wel mooi tijdens de tulpenbollen periode

    Liked by 1 persoon

  6. Rustgevend mooi he Grts

    Liked by 1 persoon

  7. Mooi zomers beeld met die witte wolken tegen de lichtblauwe lucht.

    Liked by 1 persoon

  8. Inderdaad kan je werkelijk nog vrij om je heen kijken.

    Liked by 1 persoon

  9. hier heb je de ruimte voor jou alleen Marylou

    prettig weekend

    Liked by 1 persoon

  10. Gewoon prachtig! En zo wandelen vind ik ook zo fijn – geniet Marylou.

    Liked by 1 persoon

  11. A treat for the body and soul! Keep walking.

    Liked by 1 persoon

  12. Heerlijk om in zo’n gebied te fietsen . Ik hou van die eindeloze horizonten!

    Liked by 1 persoon

  13. Mooi uitzicht zo en ook de wolkenpartij mag er zijn.

    Liked by 1 persoon

  14. Kijkend op het uitgestrekte vlakke land, zie noch dier noch enig passant. De rust lacht me toe, ik ben nog lang niet moe. Wolken drijven voorbij, ik kijk omhoog en mijn mond kijkt blij. Oh, vlakke land, ik berijd je op dubbele band. Of toch liever wandelen op je pad, dat je voor me uitgestippeld had.
    Mooi foto van dit vlakke land en wolkenpartij!
    Fijne genietgroetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

