Avontuurlijke brug

Deze brug lag in de Vloyen op het natuurleerpad”totterpad”.Een ontdekkingswandeling  voor kinderen maar ook heerlijke natuur voor volwassenen in het Grote Netewoud

30 reacties op “Avontuurlijke brug”

  1. Mooi Marylou, maar ik kom in zo’n geval niet over de brug.

    Liked by 1 persoon

    • De brug bestond uit een hele dikke boomstam afgemaakt met touwen..Ik ben niet zo’n super avontuurlijk iemand.Weeg alles eerst goed af.Als je 72 bent moet je eerst altijd je verstand gebruiken.
      Het was echt heel veilig en de Nete daar onder was op die plaats ook maar een 20 cm diep

      Like

  2. Oh! Daar ging ik 15 jaar geleden nog zo over heen, nu zou ik eerst even diep nadenken. Hahaha😂.

    Liked by 1 persoon

  3. Leuke brug. Het lijkt op een leuke overstap!

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtig. Hou ik van. Ook hier in de regio zijn enkele belevenisroutes die vooral erg leuk zijn voor kinderen

    Liked by 1 persoon

  5. Daar wil ik ook wel eens vertoeven…

    Liked by 1 persoon

  6. Gelukkig wel met leuningen 😉

    Liked by 1 persoon

  7. Met een beetje mos op de balk kan je er heerlijk van afglijden. Ik waag mij niet aan dat pad …

    Liked by 1 persoon

  8. Die natuurskoon is pragtig en besondere mooi foto, Marylou!

    Liked by 1 persoon

  9. Ik vind hem prachtig! Als het niet zo ver hier vandaan was, zou ik de uitdaging best aan willen gaan. 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. dat moet te doen zijn Marylou

    prettig weekend

    Liked by 1 persoon

  11. Nee dankie ek bly maar hierdie kant!

    Liked by 1 persoon

  12. Ziet er heel avontuurlijk uit Marylou in de geburen van ’t schipke ?? Grts

    Liked by 1 persoon

  13. Daar zou ik ook overlopen 😀 Ziet er daar prachtig uit !

    Liked by 1 persoon

  14. ik weeg zo rond 85
    en je wilt niet weten wat voor afgedankte oversteekjes ik aan tref 🙂
    maar ik ben wel avontuurlijk
    slaap wel groet

    Liked by 1 persoon

  15. Het lijkt me daar heel mooi! En over zulke bruggetjes loop ik graag. Avontuur in de natuur, daar hou ik van.

    Liked by 1 persoon

  16. What een mooie eenvoudige brug.

    Liked by 1 persoon

  17. Hoe leuk zeg! Heel mooie foto!

    Liked by 1 persoon

  18. Ben je er moeten overstappen? Mooie natuur

    Liked by 1 persoon

  19. Vroeger liepen wij zonder ‘leuning’ over de stammen de sloot over maar het is een mooie plaat.

    Liked by 1 persoon

  20. Inderdaad een avontuurlijke brug en ook een hele mooie!

    Liked by 1 persoon

  21. De brug lijkt mij wel stevig genoeg, dat ik de oversteek wel zou durven wagen 🙂 Het is trouwens een natuurlijke mooie brug en mooi op foto gezet!
    Fijne groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  22. Zou ik op mijn leeftijd toch nog gemakkelijk doen hoor!

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

