Kasteel van Schoten

Ik had een wandeling rond het kasteel van Schoten gepland maar moest na aankomst  gedwongen terug naar de wagen.Een opstekende hernia( steeds weerkerend door de gevolgen van een zeer zwaar auto-ongeval in het verleden) blijft mij op onverwachte momenten parten spelen.De pijn werd ondraaglijk zodat stappen moeilijk werd en ik geen keuze had.Zo gauw mogelijk richting huis.Hopen dat het weer gauw voorbij is

 

24 reacties op “Kasteel van Schoten”

  1. Jakkes…dat is vervelend en jammer Marylou.

    Liked by 1 persoon

  2. Beterschap Marylou.

    Liked by 1 persoon

  3. Heel vervelend voor je Marylou, van harte beterschap

    Liked by 1 persoon

  4. Dat is weer balen, Marylou. Ik weet er helaas alles van om op onverwachte momenten te worden geconfronteerd met zaken als als pijn en vermoeidheid die je dwingen om je activiteiten aan te passen. Er zit niets anders op dan het weer uit te zitten. Hopelijk duurt het niet te lang, in elk geval sterkte gewenst!

    Liked by 1 persoon

  5. Oei Marylou dat is werkelijk heel erg he Véél beterschap gewenst ! Groetjes

    Liked by 1 persoon

  6. Dat is heel vervelend wanneer je door fysieke ongemakken niet kunt doen wat je wilt. Beterschap …

    Liked by 1 persoon

  7. Hopelijk heb je snel beterschap Marylou, het is vervelend dat dat altijd weer de kop opsteekt.
    Toch hebt je weer een mooie foto getrokken van een mooi kasteel.
    Groetjes Marcel

    Liked by 1 persoon

  8. Prachtig optrekje. De takken bovenin heb je mooi meegenomen. Enige wat ik een beetje jammer vindt is de perpectiefvertekening

    Liked by 1 persoon

  9. Van harte beterschap Marylou. Vervelend. Ondertussen weet je mij wel te bekoren met een mooi kasteel dat me doet wegdromen.

    Liked by 1 persoon

  10. Ja als je rup op gaat spelen dan valt je uitje in het water…hopelijk snel weer de oude
    Beterschap

    Liked by 1 persoon

  11. Ik wens je snel beterschap zodat je weer op stap kan.

    Liked by 1 persoon

  12. Prachtig kasteel, heb het nog nooit van dichtbijj gezien.

    Liked by 1 persoon

  13. Wat vervelend als je daarmee zit! Maar ik weet ook wat pijn is (als reumapatiënt). Ik wens je spoedige beterschap toe! Het kasteel heb je nog mooi kunnen fotograferen, zo is niet alles voor niks geweest!
    Beterschapsgroetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

  14. O erg meid , ik hoop het is snel voorbij
    en je weer op wandel kan

    Liked by 1 persoon

  15. I like this photo very much, Marylou.

    Liked by 1 persoon

  16. Deze kasteel ziet prachtig uit. Hernia is zeker geen pretje. Oei… Ik weet alles van mijn moeder. Die werd toen ook opereert. Zuinig doen. Beterschap gewenst.

    Liked by 1 persoon

  17. Pragtige foto en vinnige beterskap,Marylou!

    Liked by 1 persoon

  18. Oei oei oei….. net zelf genezen van een dubbele hernia weet ik nu hoeveel pijn dit kan geven. Je foto is heel mooi maar ik hoop dat jij weer heel gauw pijnvrij bent! Sterkte en beterschap!

    Liked by 1 persoon

  19. Veel beterschap !

    Liked by 1 persoon

  20. Meestal duikt de pijn op als je het niet verwacht . Maar je hebt toch een mooie foto van het kasteel gemaakt

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

