Leefgebied boomkikkertjes

voor grotere foto’s klikken
Het leefgebied van boomkikkertjes :stuk land met braamstruiken en zoet ,proper water

27 reacties op “Leefgebied boomkikkertjes”

  1. Het is telkens weer speurwerk om die kleine zonnekloppers te spotten.

    Liked by 1 persoon

  2. Prachtig Marylou, vooral de eerste foto. Ik heb deze kikkertjes nog nooit aangetroffen.

    Liked by 1 persoon

  3. 16 Aug 2017 at 9:40 am
    nannonblog

    Bewerken
    reply
    Prachtige foto’s dat zo’n kikker tussen de prikkers gaat zitten, wonderlijk ze lijken me zo kwetsbaar.

    Liked by 1 persoon

  4. Prachtig ken ze helaas alleen van de dierentuin

    Liked by 1 persoon

  5. Mooie foto’s van een wel heel byzonder beestje

    Liked by 1 persoon

  6. Bellissime foto, hai saputo cogliere momenti diversi nei movimenti della bella ranocchia 🙂
    Complimenti Marylou.
    Ciao, Pat

    Liked by 1 persoon

  7. Ik geniet ervan, ze zijn prachtig. Bracht hen ook al een bezoekje dit jaar 😉

    Liked by 1 persoon

  8. Hel mooi heb ze zelf nog niet in de natuur gezien !! Erg he Grts

    Liked by 1 persoon

  9. Mooie beestjes. Wel stilzitten anders gil ik 🙂

    Liked by 1 persoon

  10. Beautiful images Lou!

    Liked by 1 persoon

  11. Prachtige foto’s.
    Ik ben ze nog niet tegengekomen dit staat al heel lang op mijn verlanglijstje.

    Liked by 1 persoon

  12. prachtige foto’s van deze kleine kikkers Marylou

    in de natuur zag ik ze nog nooit

    groeten

    Liked by 1 persoon

  13. Prachtig. we hebben hier trouwens veel land met braamstruiken en in de gebieden is het milieu behoorlijk gezond maar deze kikkertjes komen hier niet voor. Althans nog niet

    Liked by 1 persoon

  14. Echt mooi Marylou! Wat een schattig kikkertje!

    Liked by 1 persoon

  15. heb ze wel getroffen , maar waren me altijd te snel , op een enkel keertje na , zowel in bos als vrije veld
    zal zien of ik de kiekjes vinden kan

    Liked by 1 persoon

  16. Meestal tref je ze in ruste maar jij hebt zelfs een klauterpartij te pakken, leuk en geslaagd.

    Liked by 1 persoon

  17. Mooie serie van deze wonderlijke beestjes.

    Liked by 1 persoon

  18. O ik heb nochtans braamstruiken gehad in de vroegere grote moestuin. Maar kikkertjes kwam ik nooit tegen!

    Liked by 1 persoon

  19. In ’t Zwin hebben we er ook twee gezien vorige week. Je wandelt er zo voorbij, ware het niet dat de gids er onze aandacht op richtte.

    Liked by 1 persoon

  20. Schattige beestjes, ik heb ze hier nooit gezien. Mooie foto ‘s!

    Liked by 1 persoon

  21. It’s nice to be able to click on the photos to see them larger, because these photos are magnificent.

    Liked by 1 persoon

  22. Ik heb ze dit jaar nog niet kunnen footgraferen. Niet omdat ze er niet waren (juist wel) maar ik had geen tijd om er naar toe te gaan. Erge leuke serie van deze boomkikkertjes hier bij jou 😀

    Liked by 1 persoon

  23. Het zijn toch prachtige en schattige kikkertje 🙂 Ik hoop ze ook ooit eens voor mijn lens te krijgen 🙂 Jij hebt ze alvast mooi op plaat, Marylou!
    Fijne groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

