Waar kaboutertjes zich verstoppen

 

Hier ben ik terug heb van dinsdag middag tot zo net zonder tv,telefoon of internet gezeten De versteker naar de modem was stuk ,Dinsdag en woensdag op wandel geweest  met ontelbare paddenstoelenfoto’s als buit  Ik wist niet waar eerst te kijken Ik vond een plek in het bos waar er 17 van deze exemplaren stonden .Ik ben er eerst wat bij gaan zitten om te genieten van hun schoonheid en heb ze dan op foto gezet  met mijn macrolens en nadien nog met de zoomlens om  alzo te tonen dat je zo ver je keek vliegenzwammen kon opmerken De kleurrijkste,rood met witte stippen is voor mij nog altijd de mooiste

26 reacties op “Waar kaboutertjes zich verstoppen”

  1. een mooie foto Marylou

    maar ze hebben zich wel heel goed verstopt

    groeten

    Liked by 1 persoon

  2. Zeker waar Marylou
    Heel mooie foto
    Groetjes

    Liked by 1 persoon

  3. Ze doen dat verstoppen goed want zie er niet een 😉

    Liked by 1 persoon

  4. Een prachtig herfsttafereeltje. De herfst is dan ook een feest van kleuren

    Liked by 1 persoon

  5. Ohhh wat een prachtige foto!
    Dat is echt de mooiste paddenstoel die bestaat.
    Dit weekend ga ik ook er zoeken om te fotograferen.
    Dat is pas echt herfst!

    Liked by 1 persoon

  6. Mooi zo tussen die sprieten heide

    Liked by 1 persoon

  7. prachtig prachtig prachtig!

    Liked by 1 persoon

  8. Hier heb ik maar één woord voor…SCHITTEREND!!

    Liked by 1 persoon

  9. Wat een herfstjuweeltjes. Prachtig in beeld gebracht!

    Liked by 1 persoon

  10. Zij zijn mooi. Ik kan het begrijpen van een heleboel foto’s van deze!

    Liked by 1 persoon

  11. Ze kunnen zelfs in bad gaan hier!

    Liked by 1 persoon

  12. wonderfully captured!

    Liked by 1 persoon

  13. Hallo Marylou,
    Wat een prachtige foto
    De herfst heeft toch ook zijn charme
    Nog een fijne avond
    Groetjes Roosje

    Liked by 1 persoon

  14. Het is een heel goed paddestoelen jaar.

    Liked by 1 persoon

  15. Mooie foto. Die prachtige natuur, ik ben blij dat ik niet in ‘de grote stad’ woon en ze zelfs af en toe nog langs de kant van de weg zie staan.

    Liked by 1 persoon

  16. Prachtig ik kan mij voorstellen dat je eerst even bent gaan genieten alvorens te fotograferen.

    Liked by 1 persoon

  17. Je hebt een heel smurfendorp te pakken .. Mooi hoor!

    Liked by 1 persoon

  18. Wat een prachtig kabouterdorpje. Dit is de herfst op zijn mooist.

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

