Lopen over een bladerdakbrug

In Han-sur-Lesse kon men over een bladerdakbrug lopen .Men kon dus alles uit de hoogte bekijken.Spannend was het en ik voelde me er ondanks de sterke ,veilige constructie niet in mijn nopjes.Hoogtevrees speelt me parten maar ik wandelde toch het hele parcours uit.Het gaf me wel een hele andere kijk op de natuur en de droge vallei va, de Lesse.

22 reacties op “Lopen over een bladerdakbrug”

  1. mooi om te doen , zeker als er geen hoogte vrees is
    klasse dat je het toch voltooide

    Liked by 1 persoon

  2. nee Marylou
    we kunnen Helma niet meer troosten en ondersteunen , maar er zullen lieve mensen zijn hun de naaste omgeving voor haar en alle anderen zijn
    komen de ouders en zij hier ooit overheen 😦

    Liked by 1 persoon

  3. Dat lijkt me leuk!!
    Gelukkig heb je er toch van kunnen genieten ondanks de hoogtevrees!

    Liked by 1 persoon

  4. Wel eerlijk van je…

    Liked by 1 persoon

  5. Heel dapper gedaan. Complimenten.

    Liked by 1 persoon

  6. Dapper van je Marylou, ik heb ook hoogtevrees, dus weet hoe het voelt.

    Liked by 1 persoon

    • Ik wilde het uitzicht over de valli niet missen want dat was alleen te zien van uit de kruinen van de bomen maar ik had maar een heel klein hartje daar boven…

      Like

  7. een uitdaging Marylou

    die je met succes volbracht hebt

    prettige dag

    Liked by 1 persoon

  8. Heel moedig van U Is er in de limburg ook niet zo iets in de aard ? Grts

    Liked by 1 persoon

  9. Dat lijkt me heel leuk om te doen, zelf heb ik geen hoogtevrees.
    Het wiebelen onder je voeten zal wel wat raar aangevoeld hebben.
    Goed gedaan Marylou, grt

    Liked by 1 persoon

  10. Dapper hoor! Ik weet niet of ik me daar aan gewaagd zou hebben … 😉

    Liked by 1 persoon

  11. Ja, dat zou ik ook graag doen!

    Liked by 1 persoon

  12. Leuk idee maar sta ook liever met beide benen op de grond 😉

    Liked by 1 persoon

  13. Toch wel dapper om dit te doen met hoogtevrees. Dit lijkt me en eldorado voor kinderen

    Liked by 1 persoon

    • Die waren er ook met hun ouders maar ik heb gewacht toen die voorbij waren om het heel rustig te proberen en niet tussen die lopende en springende kinderen verzeild te geraken

      Like

  14. This is one bridge I would like to cross.

    Liked by 1 persoon

  15. He een boomkroonpad, wel een beetje eng inderdaad om daar te wiebelen 😀

    Liked by 1 persoon


Geef een reactie

